Comportamiento del consumidor / Michael R. Solomon ; translated by María Jesús Herrero Díaz ; technical revision by Laura Alicia Calleros Torre
Material type: TextLanguage: Spanish Original language: English Publisher: Ciudad de México : Pearson Educación de México, [2017]Edition: 11th ed. ; 2 copiesDescription: xxii, 601 pages : illustrations (black and white) ; 27 cm.ISBN:- 9786073240215
Item type | Current library | Call number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|
Recommended bibliography book | TBS Barcelona | HF5415.33 SOL (Browse shelf(Opens below)) | Available | B02395 |
Browsing TBS Barcelona shelves Close shelf browser (Hides shelf browser)
HF5415.32 TWI Living it up | HF5415.33 BER The objects of affection : semiotics and consumer culture | HF5415.33 SOL Comportamiento del consumidor | HF5415.33 SOL Comportamiento del consumidor | HF5415.33 SOL Comportamiento del consumidor | HF5415.33 SOL Comportamiento del consumidor | HF5415.335 KAL Mapping experiences : a complete guide to customer alignment through journeys, blueprints, and diagrams |
Bibliography. Indexes
Comprar, tener y ter: Una introducción al comportamiento del consumidor —
Bienestar social y del consumidor —
Percepción —
Aprendizaje y memoria —
Motivación y afecto —
El ser: mente, género y cuerpo —
Personalidad, estilos de vida y valores —
Actitudes y comunicaciones persuasivas —
Toma de decisiones —
Compra, uso y eliminación —
Grupos y medios sociales —
Ingresos y clase social —
Subculturas —
Cultura.
Comportamiento del consumidor es una obra clave en el tema que permite al lector ver más allá del acto de comprar-tener diversos productos. Muestra de manera sencilla y clara cómo el tener (o no tener) las cosas puede llegar a afectar nuestra vida, influyendo significativamente en lo que somos y sentimos sobre nosotros mismos, así como sobre los demás.
En esta nueva edición se ha realizado una revisión y actualización exhaustiva para incluir las tendencias y cambios más actuales en el tema.
Consumer Behavior is a key work on the subject that allows the reader to see beyond the act of purchasing and owning various products. It shows in a simple and clear way how having (or not having) things can affect our lives, significantly influencing what we are and how we feel about ourselves, as well as others.
In this new edition, a thorough review and update have been conducted to include the most current trends and changes in the subject.
Títol original: Consumer behavior: buying, having, and being