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Marketing internacional / Michael R. Czinkota, Ilkka A. Ronkainen.

By: Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: Spanish Original language: English Publication details: Estado de Mexico : Pearson Educación de México, 2013.Edition: Sixth editionDescription: xxxv, 677 pages : illustrations. maps (color) ; 28 cm.ISBN:
  • 9789702602613
Subject(s): LOC classification:
  • HF1416 .C953 2001
Summary: La sexta edición del libro Marketing internacional de los reconocidos autores es importante por muchas razones: Refleja la teoría y la experiencia del marketing internacional, al presentar resutaldos de investigaciones de todo el mundo y mostrar cómo las prácticas corporativas se están ajustando a la realidad del mercado de hoy. Cubre todo el espectro del marketing internacional, desde operaciones de inicio hasta la formación de alianzas virtuales.Summary: The sixth edition of the book International Marketing by the renowned authors is important for many reasons: It reflects the theory and experience of international marketing, presenting research results from around the world and showing how corporate practices are adjusting to today's market realities. It covers the entire spectrum of international marketing, from startup operations to the formation of virtual alliances.
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Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Book TBS Barcelona Libre acceso HF1416 CZI (Browse shelf(Opens below)) Available B01540

Includes bibliographical references and indexes.

La sexta edición del libro Marketing internacional de los reconocidos autores es importante por muchas razones: Refleja la teoría y la experiencia del marketing internacional, al presentar resutaldos de investigaciones de todo el mundo y mostrar cómo las prácticas corporativas se están ajustando a la realidad del mercado de hoy. Cubre todo el espectro del marketing internacional, desde operaciones de inicio hasta la formación de alianzas virtuales.

The sixth edition of the book International Marketing by the renowned authors is important for many reasons: It reflects the theory and experience of international marketing, presenting research results from around the world and showing how corporate practices are adjusting to today's market realities. It covers the entire spectrum of international marketing, from startup operations to the formation of virtual alliances.

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