Marketing internacional
Czinkota, Michael R.
Marketing internacional / Michael R. Czinkota, Ilkka A. Ronkainen. - Sixth edition - Estado de Mexico : Pearson Educación de México, 2013. - xxxv, 677 pages : illustrations. maps (color) ; 28 cm.
Includes bibliographical references and indexes.
La sexta edición del libro Marketing internacional de los reconocidos autores es importante por muchas razones: Refleja la teoría y la experiencia del marketing internacional, al presentar resutaldos de investigaciones de todo el mundo y mostrar cómo las prácticas corporativas se están ajustando a la realidad del mercado de hoy. Cubre todo el espectro del marketing internacional, desde operaciones de inicio hasta la formación de alianzas virtuales. The sixth edition of the book International Marketing by the renowned authors is important for many reasons: It reflects the theory and experience of international marketing, presenting research results from around the world and showing how corporate practices are adjusting to today's market realities. It covers the entire spectrum of international marketing, from startup operations to the formation of virtual alliances.
9789702602613
Export marketing
HF1416 / .C953 2001
Marketing internacional / Michael R. Czinkota, Ilkka A. Ronkainen. - Sixth edition - Estado de Mexico : Pearson Educación de México, 2013. - xxxv, 677 pages : illustrations. maps (color) ; 28 cm.
Includes bibliographical references and indexes.
La sexta edición del libro Marketing internacional de los reconocidos autores es importante por muchas razones: Refleja la teoría y la experiencia del marketing internacional, al presentar resutaldos de investigaciones de todo el mundo y mostrar cómo las prácticas corporativas se están ajustando a la realidad del mercado de hoy. Cubre todo el espectro del marketing internacional, desde operaciones de inicio hasta la formación de alianzas virtuales. The sixth edition of the book International Marketing by the renowned authors is important for many reasons: It reflects the theory and experience of international marketing, presenting research results from around the world and showing how corporate practices are adjusting to today's market realities. It covers the entire spectrum of international marketing, from startup operations to the formation of virtual alliances.
9789702602613
Export marketing
HF1416 / .C953 2001