Services marketing
Material type: TextLanguage: English Publication details: McGraw-Hill, 2012Edition: 2ª edDescription: xxv + 559 p. ; 26 cmISBN:- 9780077131715
Contents:
Cada capítulo incluye resumen, conceptos clave, lecturas recomendadas, preguntas y ejercicios de repaso. Contiene relación de casos de estudio e índice analítico.
Item type | Current library | Call number | Status | Notes | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|---|
Book | TBS Barcelona | HD 9980.5 WIL (Browse shelf(Opens below)) | Not for loan | RESERVE | B01497 | |
Book | TBS Barcelona | HD 9980.5 WIL (Browse shelf(Opens below)) | Available | B01496 |
Browsing TBS Barcelona shelves Close shelf browser (Hides shelf browser)
HD62.4 BUI Stratégies d'internationalisation des entreprises | HD62.4 BUI Stratégies d'internationalisation des entreprises | HD62.4 BUI Stratégies d'internationalisation des entreprises | HD 9980.5 WIL Services marketing | HD 9980.5 WIL Services marketing | HF5415 EIG La logique services | HF5415.123 DEC La communication marketing (1995) |
Cada capítulo incluye resumen, conceptos clave, lecturas recomendadas, preguntas y ejercicios de repaso. Contiene relación de casos de estudio e índice analítico.