MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02203cam a2200265 i 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
13574048 |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
campo de control |
20241113170155.0 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
240529s2024 enk b 001 0 eng |
010 ## - NÚMERO DE CONTROL DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de control de LC |
2024023112 |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9781398615472 |
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA |
Número de control de sistema |
(OCoLC)1396140731 |
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA |
Número de control de sistema |
(OCoLC)on1396140731 |
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA |
Número de control de sistema |
(OCoLC)1396140731 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro catalogador/agencia de origen |
DLC |
Lengua de catalogación |
eng |
Normas de descripción |
rda |
Centro/agencia transcriptor |
DLC |
Centro/agencia modificador |
OCLCO |
-- |
PUL |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
050 00 - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de clasificación |
HF5415.5 |
Número de documento/Ítem |
.L65 2024 |
245 14 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
The future of luxury customer experience |
Resto del título |
: how to create high-value, personalized omnichannel experiences |
Mención de responsabilidad, etc. |
/ Gabriella Lojacono. |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
London ; |
-- |
New York, NY : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Kogan Page, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2024. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
xviii, 324 pages ; |
Dimensiones |
24 cm |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
What is a luxury customer experience and how can luxury brands best use emerging technologies in order to create truly unique, high-end experiences for their customers? These are the questions that The Future of Luxury Customer Experience has been designed to answer, as it explores how luxury brands can best utilize new technologies to deliver experiences that surprise and delight customers in a truly omnichannel environment. Using case studies from world-leading luxury retailers such as Dior, Chanel and Ferrari, this book explains what makes a luxury customer experience different. Learn how luxury brands need to evolve in order to adapt to the changing landscape, using data and the latest technology to provide exceptional customer experiences whilst protecting their customer's privacy. Written by experts from the world-leading SDA Bocconi School of Management, this book provides a thorough understanding of how to create and deliver luxury customer experiences that will build long-lasting customer loyalty, as well as how these experiences can build and support brand awareness. Covering topics such as inclusivity and social responsibility, the use of AI and virtual experiences, as well as how set KPIs to evaluate success, this book provides practical advice on how to create a luxury customer experience that will deliver exceptional results. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Customer relations |
9 (RLIN) |
3627 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Electronic commerce |
9 (RLIN) |
1263 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Lojacono, Gabriella |
9 (RLIN) |
13777 |
Término indicativo de función/relación |
editor |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación de Library of Congress |