MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02247nam a2200337Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
3122 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230305s2021 xx 000 0 und d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9781544320434 |
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA |
Código de área geográfica |
en_UK |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Entrepreneurial Marketing |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
Los Angeles ; London ; New Delhi ; Singapore ; Washington DC ; Melbourne |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
SAGE, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2021 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
xxviii, 346 p. |
Otras características físicas |
il. |
Dimensiones |
24 cm. |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
A Blueprint for Customer Engagement |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
Includes bibliographical references and index. |
Mención de responsabilidad |
TOC:-- |
-- |
CHAPTER 1 Marketing Using an Entrepreneurial Lens-- |
-- |
CHAPTER 2 Understanding Your Ecosystem-- |
-- |
CHAPTER 3 Identifying Your Customers' Journey-- |
-- |
CHAPTER 4 Listening to the Voice of the Customer-- |
-- |
CHAPTER 5 Managing Competition and Inertia-- |
-- |
CHAPTER 6 Creating Brand Engagement-- |
-- |
CHAPTER 7 Designing Marketing Partnerships That Empower Growth-- |
-- |
CHAPTER 8 Creating Sales Processes and Systems-- |
-- |
CHAPTER 9 Solution Selling-- |
-- |
CHAPTER 10 Doing Well While Doing Good-- |
-- |
CHAPTER 11 Deploying Omnichannel Marketing to Create Customer Engagement-- |
-- |
CHAPTER 12 Leveraging Old School Marketing Tactics-- |
-- |
CHAPTER 13 Using Data and Passion to Move From Idea to Market-- |
-- |
-- |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
Entrepreneurial Marketing: A Blueprint for Customer Engagement offers a cutting-edge perspective on how to create a customer-centric, multi-channel marketing program. Emphasizing the role of entrepreneurial marketing in the value-creation process, Entrepreneurial Marketing helps students learn how to view the customer engagement experience through the eyes of their target market to effectively build a sustainable brand. Packed with practical tools, examples, and worksheets, the text allows students to immediately apply what they learn to their new venture idea. |
630 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME |
Título uniforme |
HF COMMERCE |
9 (RLIN) |
14 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Marketing |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Consumer satisfaction |
9 (RLIN) |
7011 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Branding (Marketing) |
9 (RLIN) |
6284 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Internet marketing |
9 (RLIN) |
1133 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Customer-centric |
9 (RLIN) |
13071 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Goldstein, Beth |
Término indicativo de función/relación |
Autor |
9 (RLIN) |
13072 |
902 ## - ELEMENTOS DE DATOS B LOCAL, LDB (RLIN) |
a |
397 |
905 ## - ELEMENTOS DE DATOS E LOCAL, LDE (RLIN) |
a |
m |
911 ## - EQUIVALENCIA O REFERENCIA-CRUZADA-NOMBRE DE CONFERENCIA O REUNIÓN/CONGRESO [LOCAL, CANADÁ] |
Nombre de congreso/reunión o jurisdicción como elemento de entrada |
https://biblioteca.tbs-education.es/portadas/9781544320434.jpg |
912 ## - |
-- |
2021-01-01 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Código de la institución [OBSOLETO] |
1 |
953 ## - |
-- |
2021-09-08 13:14:16 |