MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02966nam a2200301Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
2330 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230305s2017 xx 000 0 und d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9781400201839 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro/agencia transcriptor |
TBS |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA |
Código de área geográfica |
en_UK |
050 ## - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de clasificación |
HF5415.1255 |
Número de documento/Ítem |
.M5473 2017 |
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Miller, Donald |
Fechas asociadas al nombre |
1971- |
9 (RLIN) |
10180 |
Término indicativo de función/relación |
author |
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Building a storybrand |
Resto del título |
: clarify your message so customers will listen |
Mención de responsabilidad, etc. |
/ Donald Miller. |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
[New York, NY] : HarperCollins Leadership, an imprint of HarperCollins, [2017]. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
x, 228 pages : illustrations (black and white) ; 22 cm. |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
The key to being seen, heard, and understood — The secret weapon that will grow your business — The simple SB7 framework — A character — Has a problem — And meets a guide — Who gives them a plan — And calls them to action — That helps them avoid failure — And ends in a success — People want your brand to participate in their transformation — Building a better website — Using StoryBrand to transform company culture. |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
If you use the wrong words to talk about your product, nobody will buy it. Marketers and business owners struggle to effectively connect with their customers, costing them and their companies millions in lost revenue. In a world filled with constant, on-demand distractions, it has become near-impossible for business owners to effectively cut through the noise to reach their customers, something Donald Miller knows first-hand. In this book, he shares the proven system he has created to help you engage and truly influence customers. The StoryBrand process is a proven solution to the struggle business leaders face when talking about their companies. Without a clear, distinct message, customers will not understand what you can do for them and are unwilling to engage, causing you to lose potential sales, opportunities for customer engagement, and much more. In Building a StoryBrand, Donald Miller teaches marketers and business owners to use the seven universal elements of powerful stories to dramatically improve how they connect with customers and grow their businesses. His proven process has helped thousands of companies engage with their existing customers, giving them the ultimate competitive advantage. Building a StoryBrand does this by teaching you: The seven universal story points all humans respond to; The real reason customers make purchases; How to simplify a brand message so people understand it; and How to create the most effective messaging for websites, brochures, and social media. |
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN) |
Procedencia (VM) [OBSOLETO] |
Includes bibliographical references (pages 225-228). ; |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Branding (Marketing) |
9 (RLIN) |
6284 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Advertising |
Subdivisión general |
Brand name products |
9 (RLIN) |
992 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Product management |
9 (RLIN) |
2370 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Selling |
9 (RLIN) |
359 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Customer relations |
9 (RLIN) |
3627 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Marketing |
9 (RLIN) |
1020 |
653 ## - TÉRMINO DE INDIZACIÓN--NO CONTROLADO |
Término no controlado |
Bibliography B3 DM - eCommerce Fundamentals |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación de Library of Congress |