Building a storybrand (Record no. 2240)

MARC details
000 -CABECERA
campo de control de longitud fija 02966nam a2200301Ia 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
campo de control 2330
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija 230305s2017 xx 000 0 und d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO
Número Internacional Estándar del Libro 9781400201839
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro/agencia transcriptor TBS
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente eng
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA
Código de área geográfica en_UK
050 ## - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO
Número de clasificación HF5415.1255
Número de documento/Ítem .M5473 2017
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Miller, Donald
Fechas asociadas al nombre 1971-
9 (RLIN) 10180
Término indicativo de función/relación author
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Building a storybrand
Resto del título : clarify your message so customers will listen
Mención de responsabilidad, etc. / Donald Miller.
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC.
Nombre del editor, distribuidor, etc. [New York, NY] : HarperCollins Leadership, an imprint of HarperCollins, [2017].
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión x, 228 pages : illustrations (black and white) ; 22 cm.
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO
Nota de contenido con formato The key to being seen, heard, and understood — The secret weapon that will grow your business — The simple SB7 framework — A character — Has a problem — And meets a guide — Who gives them a plan — And calls them to action — That helps them avoid failure — And ends in a success — People want your brand to participate in their transformation — Building a better website — Using StoryBrand to transform company culture.
520 ## - SUMARIO, ETC.
Sumario, etc. If you use the wrong words to talk about your product, nobody will buy it. Marketers and business owners struggle to effectively connect with their customers, costing them and their companies millions in lost revenue. In a world filled with constant, on-demand distractions, it has become near-impossible for business owners to effectively cut through the noise to reach their customers, something Donald Miller knows first-hand. In this book, he shares the proven system he has created to help you engage and truly influence customers. The StoryBrand process is a proven solution to the struggle business leaders face when talking about their companies. Without a clear, distinct message, customers will not understand what you can do for them and are unwilling to engage, causing you to lose potential sales, opportunities for customer engagement, and much more. In Building a StoryBrand, Donald Miller teaches marketers and business owners to use the seven universal elements of powerful stories to dramatically improve how they connect with customers and grow their businesses. His proven process has helped thousands of companies engage with their existing customers, giving them the ultimate competitive advantage. Building a StoryBrand does this by teaching you: The seven universal story points all humans respond to; The real reason customers make purchases; How to simplify a brand message so people understand it; and How to create the most effective messaging for websites, brochures, and social media.
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN)
Procedencia (VM) [OBSOLETO] Includes bibliographical references (pages 225-228). ;
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Branding (Marketing)
9 (RLIN) 6284
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Advertising
Subdivisión general Brand name products
9 (RLIN) 992
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Product management
9 (RLIN) 2370
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Selling
9 (RLIN) 359
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Customer relations
9 (RLIN) 3627
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Marketing
9 (RLIN) 1020
653 ## - TÉRMINO DE INDIZACIÓN--NO CONTROLADO
Término no controlado Bibliography B3 DM - eCommerce Fundamentals
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA)
Fuente del sistema de clasificación o colocación Clasificación de Library of Congress
Holdings
Estado de retiro Estado de pérdida Estado dañado No para préstamo Biblioteca de origen Biblioteca actual Ubicación en estantería Fecha de adquisición Total de préstamos Signatura topográfica completa Código de barras Fecha visto por última vez Precio válido a partir de Tipo de ítem Koha
        TBS Barcelona TBS Barcelona   22/03/2019   HF5415.1255 MIL B03778 22/03/2022 05/03/2023 Recommended bibliography book

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