MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02669nam a2200265 a 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
Rebiun19435318 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
990625s2016 us 000 0 eng d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9780692769447 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro catalogador/agencia de origen |
UNAV |
Centro/agencia transcriptor |
TBS |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
English |
050 ## - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de clasificación |
HF5415.1265 |
100 1# - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Jantsch, John |
Término indicativo de función/relación |
author |
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
SEO for Growth |
Resto del título |
: the ultimate guide for marketers, web designers and entrepreneurs |
Mención de responsabilidad, etc. |
/ John Jantsch and Phil Singleton ; foreword by Brian Clark |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
[Kansas City, MO] : Duct Tape Publishing, [2016]. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
xvi, 221 pages : illustrations (black and white) ; 23 cm. |
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC. |
Nota de bibliografía, etc. |
Includes bibliographical references (pages 209-218). |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
1. Defining SEO growth — 2. The search engine economy — 3. The Google algorithm today — 4. The inbound marketing super-weapon — 5. Why 99% of new websites fail — 6. The strategic advantage — 7. It all starts with keywords — 8. Building stronger website SEO — 9. Link building today — 10. Managing reputation and reviews — 11. Social media SEO integration — 12. SEO awareness and updating — 13. Adwords and paying-per-click — 14. Google analytics and search console 165 — 15. Feeding your optimized website — 16. In-house SEO vs. SEO professionals. |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
Search Engine Optimization, also known as SEO, is how people search and find your website on the Internet. <br/><br/>SEO is a key growth channel for your business, but the rules of SEO have changed dramatically in recent years.<br/><br/>To grow your business in today’s economy, you need a strong online presence. But what does that entail exactly?<br/><br/>Marketing is no longer about mass-market advertising and outbound sales; it’s about capturing demand — grabbing the attention of people already looking to make a purchase or acquire specific knowledge. To do that, your content needs to be at the top of Internet search results.<br/>Many businesses and marketers toss up a brochure-style website, do a little social media and blog posting (if any), and think they’re "doing SEO" — but that’s not what it takes to get those coveted first page Google rankings.<br/><br/>No longer just another tactic, search engine optimization has become a full-blown channel on par with PR and advertising — one you can’t afford to ignore. From website designers to business owners, marketers to entrepreneurs, everyone can benefit from understanding and applying SEO best practices. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Web search engines |
9 (RLIN) |
7488 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Web sites |
Subdivisión general |
Marketing |
9 (RLIN) |
23357 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Web site development |
9 (RLIN) |
7487 |
653 ## - TÉRMINO DE INDIZACIÓN--NO CONTROLADO |
Término no controlado |
Bibliography B3 DM - Web Analytics & SEO |
700 1# - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Singleton, Phil |
Término indicativo de función/relación |
author |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación de Library of Congress |