MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
01761nam a2200289Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
1936 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230305s2017 xx 000 0 und d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9780814437810 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro/agencia transcriptor |
TBS |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA |
Código de área geográfica |
es_ES |
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
What customers crave |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
American Management Association (AMACOM), |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2017 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
ix, 257 pages: illustrations ; 24 cm |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
how to create relevant and memorable experiences at every touchpoint |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
The best companies in the world discover what their customers desire-and then deliver it in memorable and deeply human experiences. How well do you know your customers? ; What Customers Crave examines how the hyper-connected economy is radically changing consumer expectations, and reveals what companies need to do to stay on top. The solution rests on two simple questions: What do your customers love? What do they hate? Find the answers, and you're well on your way to success. ; Jam-packed with tools and examples, What Customers Crave helps you reinvent how you engage with customers (both digitally and non-digitally). ; When you learn to provide your customers with exactly what they want, they not only buy-they come back again and again...and bring their friends. |
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN) |
Procedencia (VM) [OBSOLETO] |
BR B3 DM Social Media Marketing & Community Management ; |
630 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME |
Título uniforme |
HF COMMERCE |
9 (RLIN) |
14 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Customer services |
9 (RLIN) |
3626 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Customer relations |
9 (RLIN) |
3627 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Webb, NIcholas J., |
Término indicativo de función/relación |
Author |
856 ## - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS |
Identificador Uniforme del Recurso |
<a href="https://books.google.es/books?id=xgDoDAAAQBAJ&printsec=frontcover&dq=what+customers+crave&hl=es&sa=X&ved=0ahUKEwir-fGsoNfXAhUECewKHZD2BxYQ6AEIKTAA#v=onepage&q=what%20customers%20crave&f=false">https://books.google.es/books?id=xgDoDAAAQBAJ&printsec=frontcover&dq=what+customers+crave&hl=es&sa=X&ved=0ahUKEwir-fGsoNfXAhUECewKHZD2BxYQ6AEIKTAA#v=onepage&q=what%20customers%20crave&f=false</a> |
902 ## - ELEMENTOS DE DATOS B LOCAL, LDB (RLIN) |
a |
490 |
905 ## - ELEMENTOS DE DATOS E LOCAL, LDE (RLIN) |
a |
m |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Código de la institución [OBSOLETO] |
1 |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación Decimal Dewey |