MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02352cam a2200325 a 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
991106635636606196 |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
campo de control |
20240910143709.0 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
120427s2012 nyu b 001 0 eng |
010 ## - NÚMERO DE CONTROL DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de control de LC |
2012015325 |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9780071782890 |
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA |
Número de control de sistema |
(UTL)9171396-01utoronto_inst |
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA |
Número de control de sistema |
(SIRSI)9171396 |
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA |
Número de control de sistema |
(OCoLC)768172700 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro/agencia transcriptor |
tbs |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
050 00 - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de clasificación |
HF5415.1255 |
Número de documento/Ítem |
.C478 2012 |
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Chattopadhyay, Amitava |
9 (RLIN) |
8162 |
Término indicativo de función/relación |
author |
245 14 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
The new emerging market multinationals |
Resto del título |
:four strategies for disrupting markets and building brands |
Mención de responsabilidad, etc. |
/ Amitava Chattopadhyay, Rajeev Batra, with Aysegul Ozsomer. |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
New York, NY : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
McGraw-Hill, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2012. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
xii, 335 pages ; |
Dimensiones |
24 cm. |
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC. |
Nota de bibliografía, etc. |
Includes bibliographical references (p. 303-320) and index. |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
Choosing consumer segments and expanding internationally — Strategic competency building — International expansion through acquisitions — Brand-building strategies and road map — Building brand awareness on limited budgets — Building perceptions of high quality, leadership, and trust — Global brand associations and architecture — Managing a global or regional brand. |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
Breakthrough strategies for emulating or competing with your newest and toughest threat: innovative companies in emerging-market nations<br/><br/>Western organizations are quickly losing influence to emerging market multinationals, as evidenced by such developments as Tata Motors’s acquisitions of Land Rover and Jaguar; Lenovo’s purchase of IBM’s ThinkPad business; HTC’s stature as the fourth largest global smartphone manufacturer; Haier’s 5% global appliance market share; and LG, Samsung, and Hyundai rise in the automobile, appliance, and consumer electronics market.<br/><br/>To help you compete, The New Emerging Market Multinationals outlines the disruptive strategies deployed by emerging-market multinationals (EMNCs) and provides breakthrough strategies for following in their footsteps or beating them at their own game. |
526 ## - NOTA DE INFORMACIÓN SOBRE EL PROGRAMA DE ESTUDIO |
Nombre del programa |
MSc International Business: Unit 1. Issues And Trends in International Business |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Branding (Marketing) |
9 (RLIN) |
6284 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Strategic planning |
9 (RLIN) |
3573 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Batra, Rajeev |
9 (RLIN) |
8161 |
Término indicativo de función/relación |
author |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Ozsomer, Aysegul |
9 (RLIN) |
24164 |
Término indicativo de función/relación |
author |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación de Library of Congress |