MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02292nam a2200301Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
1446 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230305s2011 xx 000 0 und d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9780273737780 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro/agencia transcriptor |
TBS |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Relationship marketing |
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN |
Mención de edición |
4ª ed |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Pearson Prentice Hall, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2011 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
xxii + 300 p. ; 25 cm |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
exploring relational strategies in marketing |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
100 years of marketing |
Mención de responsabilidad |
Relationships in marketing-- |
-- |
Relationships-- |
-- |
Relationship economics-- |
-- |
Strategy continuum-- |
-- |
Relationship drivers-- |
-- |
Customer partnerships-- |
-- |
Internal partnerships-- |
-- |
Supplier partnerships-- |
-- |
External partnerships-- |
-- |
Relationship management-- |
-- |
Relationship technology-- |
-- |
Conceptual developments.-- |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
Relationship Marketing comprehensively examines relationships in marketing and how these influence modern marketing strategy and practice, by critically reviewing and analysing what has been described as `marketing's new paradigm'. ; ; Established as the key text in the area, the fourth edition continues to offer an accessible and authoritative introduction to this increasingly important subject. It retains its informed coverage of the most recent and important literature, as well as clearly organising and structuring the book around its core themes. The new edition includes a wide range of examples to illuminate the real world relevance of concepts. In addition, overviews and summaries add clarity and help consolidate understanding. ; ; This book is ideal for undergraduates and postgraduates taking modules in Relationship Marketing, Customer Services, and Marketing Communications. It is core reading for the CIM Level 4 module on `Stakeholder Marketing'. |
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN) |
Procedencia (VM) [OBSOLETO] |
Includes bibliographical references and index. ; |
630 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME |
Título uniforme |
HF COMMERCE |
9 (RLIN) |
14 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Relationship marketing |
9 (RLIN) |
7636 |
653 ## - TÉRMINO DE INDIZACIÓN--NO CONTROLADO |
Término no controlado |
Bibliography MSc - Marketing Management: Account-Based Marketing |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Egan, John |
Término indicativo de función/relación |
Author |
9 (RLIN) |
7637 |
856 ## - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS |
Identificador Uniforme del Recurso |
<a href="https://books.google.es/books?id=q8fmemRao_EC&printsec=frontcover&dq=relationship+marketing+egan&hl=ca&sa=X&ved=0ahUKEwjT5dn4t8rKAhXMbRQKHWj5CV0Q6AEIHDAA#v=onepage&q=relationship%20marketing%20egan&f=false">https://books.google.es/books?id=q8fmemRao_EC&printsec=frontcover&dq=relationship+marketing+egan&hl=ca&sa=X&ved=0ahUKEwjT5dn4t8rKAhXMbRQKHWj5CV0Q6AEIHDAA#v=onepage&q=relationship%20marketing%20egan&f=false</a> |
902 ## - ELEMENTOS DE DATOS B LOCAL, LDB (RLIN) |
a |
568 |
905 ## - ELEMENTOS DE DATOS E LOCAL, LDE (RLIN) |
a |
m |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Código de la institución [OBSOLETO] |
1 |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación Decimal Dewey |