MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
01711nam a2200301Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
1195 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230305s2006 xx 000 0 und d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9780471729808 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro/agencia transcriptor |
TBS |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA |
Código de área geográfica |
en_UK |
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Pricing on purpose |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Wiley, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2006 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
xxvi + 374 p. ; 24 cm |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
creating and capturing value |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
Pricing on Purpose explores the importance of pricing, one of the four Ps (product, promotion, place, and price) of marketing, that is largely ignored in business literature. Pricing is the opportunity for a business to capture the value of what it provides to the customer, and deserves as much attention as promotion, product and place in the marketing strategy of any business. This book calls attention to the market share fallacy, explains the difference between cost-plus pricing and value pricing, and provides best-practice pricing examples. It presents the theory of value--long established in the economics profession--and how any business can use various pricing strategies to communicate and capture the value of their products and services. |
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN) |
Procedencia (VM) [OBSOLETO] |
Includes bibliographical references (p. 343-354) and index. ; |
630 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME |
Título uniforme |
HF COMMERCE |
9 (RLIN) |
14 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Pricing |
9 (RLIN) |
3585 |
653 ## - TÉRMINO DE INDIZACIÓN--NO CONTROLADO |
Término no controlado |
Bibliography MSc - Marketing Management: Account-Based Marketing |
653 ## - TÉRMINO DE INDIZACIÓN--NO CONTROLADO |
Término no controlado |
Bibliography MSc - Marketing Management: Retail & Consumer Goods |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Baker, Ronald J. |
Término indicativo de función/relación |
Author |
856 ## - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS |
Identificador Uniforme del Recurso |
<a href="http://books.google.es/books?id=Y6YYr3e_bAcC&printsec=frontcover&dq=pricing+on+purpose&hl=ca&sa=X&ei=7SeJUbD-D8O47Aa874HADQ&ved=0CDIQ6AEwAA">http://books.google.es/books?id=Y6YYr3e_bAcC&printsec=frontcover&dq=pricing+on+purpose&hl=ca&sa=X&ei=7SeJUbD-D8O47Aa874HADQ&ved=0CDIQ6AEwAA</a> |
902 ## - ELEMENTOS DE DATOS B LOCAL, LDB (RLIN) |
a |
480 |
905 ## - ELEMENTOS DE DATOS E LOCAL, LDE (RLIN) |
a |
m |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Código de la institución [OBSOLETO] |
1 |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación Decimal Dewey |