000 01755cam a2200289 a 4500
001 17289134
005 20240910115508.0
008 120508s2013 ohuab b 001 0 eng d
020 _a9789702602613
035 _a(OCoLC)ocn811574848
040 _aC9$
_cC9$
_dOCLCO
_dYDXCP
_dDLC
041 _aspa
041 _heng
042 _alccopycat
050 0 0 _aHF1416
_b.C953 2001
100 _aCzinkota, Michael R.
_eauthor
245 1 0 _aMarketing internacional
_c/ Michael R. Czinkota, Ilkka A. Ronkainen.
250 _aSixth edition
260 _aEstado de Mexico :
_bPearson Educación de México,
_c2013.
300 _axxxv, 677 pages :
_billustrations. maps (color) ;
_c28 cm.
504 _aIncludes bibliographical references and indexes.
520 _aLa sexta edición del libro Marketing internacional de los reconocidos autores es importante por muchas razones: Refleja la teoría y la experiencia del marketing internacional, al presentar resutaldos de investigaciones de todo el mundo y mostrar cómo las prácticas corporativas se están ajustando a la realidad del mercado de hoy. Cubre todo el espectro del marketing internacional, desde operaciones de inicio hasta la formación de alianzas virtuales.
520 _aThe sixth edition of the book International Marketing by the renowned authors is important for many reasons: It reflects the theory and experience of international marketing, presenting research results from around the world and showing how corporate practices are adjusting to today's market realities. It covers the entire spectrum of international marketing, from startup operations to the formation of virtual alliances.
650 0 _aExport marketing
_93292
700 _aRonkainen, Ilkka A.
_eauthor
942 _2lcc
999 _c286
_d286