Co-branding
Material type: TextLanguage: Spanish Publication details: Pearson Prentice Hall, 2001Description: 178 p. ; 24 cmISBN:- 9789879460498
Contents:
Incluye: glosario, índice analítico y un test para analizar el beneficio de proyectos de co-branding.
Item type | Current library | Call number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|
Book | TBS Barcelona Libre acceso | HF5415.1255 BLA (Browse shelf(Opens below)) | Available | B03214 | |
Book | TBS Barcelona Libre acceso | 112.85 BLA (Browse shelf(Opens below)) | Available | B03215 |
Browsing TBS Barcelona shelves, Shelving location: Libre acceso Close shelf browser (Hides shelf browser)
112.64 BRO Citroën: essai sur 80 ans d'antistratégie | 112.72 AUL Disciplined entrepreneurship : 24 steps to a successful startup | 112.81 BOU Créer son entreprise | 112.85 BLA Co-branding | 112.87 ADE Guía Franquicias de España 2010 | 112.87 BAR Invertir en franquicias | 112.87 CAS La franquicia (Franchising) |
Incluye: glosario, índice analítico y un test para analizar el beneficio de proyectos de co-branding.