Fundamentos de mercadotecnia internacional
Material type: TextLanguage: Spanish Publication details: Pearson Prentice Hall, 1998Description: 421 p. ; 27 cm.ISBN:- 9789701701386
Contents:
Incluye: glosario, índice onomástico e índice de temático y de empresas mencionadas.
Item type | Current library | Call number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|
Book | TBS Barcelona Libre acceso | HF1416 KEE (Browse shelf(Opens below)) | Available | B01543 |
Browsing TBS Barcelona shelves, Shelving location: Libre acceso Close shelf browser (Hides shelf browser)
HF1416 AKH Global marketing | HF1416 GHA International marketing | HF1416 HOL Estrategias de marketing internacional | HF1416 KEE Fundamentos de mercadotecnia internacional | HF1416 WEI Building an import/export business | HF1418.5 TUG Economía internacional e integración económica | HF1604.Z4 MIL China's Asian dream |
Incluye: glosario, índice onomástico e índice de temático y de empresas mencionadas.