Les marques
Material type: TextLanguage: French Series: RéférencesPublication details: Éditions d'Organisation, 2007Edition: 4ª edDescription: ix + 813 p. ; 24 cmISBN:- 9782212539080
Contents:
Incluye: índice analítico, índice de conceptos ligados al concepto marca y bibliografía.
Item type | Current library | Call number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|
Book | TBS Barcelona Libre acceso | 121.92 KAP (Browse shelf(Opens below)) | Available | B04710 |
Browsing TBS Barcelona shelves, Shelving location: Libre acceso Close shelf browser (Hides shelf browser)
121.89 WOO Marketing planning | 121.92 DUN IMC | 121.92 KAP The new strategic brand management (2008) | 121.92 KAP Les marques | 121.92 ROB Lovemarks | 122.53 CLA Dress me up! | 122.55 AME Études de marché |
Incluye: índice analítico, índice de conceptos ligados al concepto marca y bibliografía.