MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02204nam a2200313Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
917 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230305s2005 xx 000 0 und d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9780131435261 |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Score! |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2005 |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Wharton School Publishing |
-- |
Pearson Education |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
xxiii, 228 p. : ill. ; 24 cm. |
490 ## - MENCIÓN DE SERIE |
Mención de serie |
Business |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
a better way to do business: moving from conflict to collaboration |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
To maximize long term profits, companies and their managers must focus more on win/win collaboration with business partners rather than using coercion and adversarial tactics to force compliance. Stallkamp pioneered new strategies for collaboration as President of Chrysler Corporation. His breakthrough strategy (SCORE--Supplier Cost Reduction Effort)turned Chrysler around and into the world's most profitable automaker. Organizations ranging from Dell Computer to the U.S. Air Force are now profiting from the lessons they learned from Chrysler. Stallkamp offers a complete blueprint for deploying strategic collaboration with suppliers, customers, and employees. Learn how Stallkamp overcame the pitfalls and cultural obstacles. Stallkamp reveals detailed metrics that demonstrate the remarkable cost and quality improvements strategic collaboration makes possible. Stallkamp's proven techniques address strategy, communication, leadership, measurement, information sharing, responsibility sharing, and more. Simply put, this is everything needed to establish collaborative relationships that drive unprecedented business value. |
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN) |
Procedencia (VM) [OBSOLETO] |
Vista previa disponible en Google Books (enlace) |
630 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME |
Título uniforme |
HD INDUSTRIES. LAND USE. LABOR |
9 (RLIN) |
37 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Business networks |
9 (RLIN) |
5413 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Strategic alliances (Business) |
9 (RLIN) |
5414 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Success in business |
9 (RLIN) |
1506 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Stallkamp, Thomas T. |
Término indicativo de función/relación |
Author |
856 ## - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS |
Identificador Uniforme del Recurso |
<a href="http://books.google.es/books?id=YutWt38x7bYC&printsec=frontcover&dq=editions:AwBvMTY1sf0C&hl=es&ei=PuqrT4C9N-am4gSkmI23CQ&sa=X&oi=book_result&ct=book-thumbnail&redir_esc=y#v=onepage&q&f=false">http://books.google.es/books?id=YutWt38x7bYC&printsec=frontcover&dq=editions:AwBvMTY1sf0C&hl=es&ei=PuqrT4C9N-am4gSkmI23CQ&sa=X&oi=book_result&ct=book-thumbnail&redir_esc=y#v=onepage&q&f=false</a> |
902 ## - ELEMENTOS DE DATOS B LOCAL, LDB (RLIN) |
a |
365 |
905 ## - ELEMENTOS DE DATOS E LOCAL, LDE (RLIN) |
a |
m |
912 ## - |
-- |
2005-01-01 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Código de la institución [OBSOLETO] |
1 |
953 ## - |
-- |
2011-11-16 11:30:24 |