MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02286nam a2200337Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
847 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230305s2011 xx 000 0 und d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9780749457051 |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Customer care excellence |
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN |
Mención de edición |
6ª ed |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
|
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Kogan Page, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2011 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
x + 279 p. ; 23 cm |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
how to create an effective customer focus |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
An introduction to customer care |
Mención de responsabilidad |
How managers need to drive and support a service strategy-- |
-- |
Listening to customers-- |
-- |
Implementing a service excellence strategy-- |
-- |
Empowerment and ownership-- |
-- |
The internal customer-- |
-- |
Training and development for customer service-- |
-- |
Communications-- |
-- |
Recognition and reward-- |
-- |
Sustaining a customer focus.-- |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
With more choice than ever before, customers today have high expectations of products and services. Businesses need a top-notch customer services system in place, and Customer Care Excellence explains how to achieve just that._ ; ; In clear, practical language, this book explains how to develop and sustain a customer-service focus within a company. Emphasizing both strategic and practical aspects of customer service, the author explains how gaining customer commitment and motivating employees to deliver excellent service can ensure successful results and satisfied customers._ ; ; This new edition includes material on how online technology has affected customer service, illustrated with examples from Virgin, Tesco and eBay. With clear diagrams and each chapter ending with an action checklist, Customer Care Excellence is an up-to-date guide to maintaining quality customer service. ; |
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN) |
Procedencia (VM) [OBSOLETO] |
Includes bibliographical references and index. ; |
630 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME |
Título uniforme |
HF COMMERCE |
9 (RLIN) |
14 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Customer relations |
9 (RLIN) |
3627 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Customer services |
9 (RLIN) |
3626 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Total quality management |
9 (RLIN) |
5069 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
|
9 (RLIN) |
12 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Cook, Sarah |
Término indicativo de función/relación |
Author |
9 (RLIN) |
5070 |
856 ## - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS |
Identificador Uniforme del Recurso |
<a href="http://books.google.com/books?id=ZTHAEzB_a1cC&printsec=frontcover&dq=customer+care+excellence+cook&hl=es&ei=MdzDTsOpCYb4sgaKrp3fCw&sa=X&oi=book_result&ct=result&resnum=1&ved=0CC0Q6AEwAA#v=onepage&q&f=false">http://books.google.com/books?id=ZTHAEzB_a1cC&printsec=frontcover&dq=customer+care+excellence+cook&hl=es&ei=MdzDTsOpCYb4sgaKrp3fCw&sa=X&oi=book_result&ct=result&resnum=1&ved=0CC0Q6AEwAA#v=onepage&q&f=false</a> |
902 ## - ELEMENTOS DE DATOS B LOCAL, LDB (RLIN) |
a |
348 |
905 ## - ELEMENTOS DE DATOS E LOCAL, LDE (RLIN) |
a |
m |
912 ## - |
-- |
2011-01-01 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Código de la institución [OBSOLETO] |
1 |
953 ## - |
-- |
2011-10-26 13:26:29 |