MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02112nam a2200313Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
843 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230305s2011 xx 000 0 und d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9780749462697 |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Distribution channels |
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN |
Mención de edición |
2ª ed |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
|
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Kogan Page, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2011 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
xi + 403 p. ; 23 cm |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
understanding and managing channels to market |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
Using numerous real-life examples, Distribution Channels explores the chain that makes products and services available for market and explains how to make the most of each step of the process. By defining the role and significance of the various partners involved, including distributors, wholesalers, final-tier channel players, retailers and franchise systems, the text provides a clear understanding of the entire go-to-market process, whilst also explaining channel partners' business models and how to engage with them for effective market access. ; ; Distribution Channels covers both the tactical and strategic dimensions of channel economics as well as containing information on accessing and servicing markets and customers, controlling brands, integrating web and online channels, building the value proposition and creating differentiation. ; ; Comprehensive and clear, this book provides you with the knowledge needed to improve your business model to ensure maximum market exposure and successful product delivery. The book is also supported by online resources, including additional figures, bonus chapters, and lecture slides. |
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN) |
Procedencia (VM) [OBSOLETO] |
Includes bibliographical references and index. ; |
630 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME |
Título uniforme |
HF COMMERCE |
9 (RLIN) |
14 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Marketing channels |
9 (RLIN) |
5051 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Business planning |
9 (RLIN) |
1415 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
|
9 (RLIN) |
12 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Dent, Julian |
Término indicativo de función/relación |
Author |
9 (RLIN) |
5052 |
856 ## - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS |
Identificador Uniforme del Recurso |
<a href="http://books.google.com/books?id=FdlRv1wqTT4C&printsec=frontcover&dq=9780749462697&hl=es&ei=OzqoTqKUFsXPsgal6fjTAg&sa=X&oi=book_result&ct=result&resnum=1&ved=0CC0Q6AEwAA#v=onepage&q&f=false">http://books.google.com/books?id=FdlRv1wqTT4C&printsec=frontcover&dq=9780749462697&hl=es&ei=OzqoTqKUFsXPsgal6fjTAg&sa=X&oi=book_result&ct=result&resnum=1&ved=0CC0Q6AEwAA#v=onepage&q&f=false</a> |
902 ## - ELEMENTOS DE DATOS B LOCAL, LDB (RLIN) |
a |
642 |
905 ## - ELEMENTOS DE DATOS E LOCAL, LDE (RLIN) |
a |
m |
912 ## - |
-- |
2011-01-01 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Código de la institución [OBSOLETO] |
1 |
953 ## - |
-- |
2011-10-26 12:42:37 |