MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02700nam a2200313Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
716 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230305s2003 xx 000 0 und d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9780030350849 |
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA |
Código de área geográfica |
en_UK |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Business research methods |
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN |
Mención de edición |
7ª ed |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
|
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Thomson, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2003 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
xix + 748 p. ; 26 cm |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
PART 1. INTRODUCTION. Chapter 1. The Role of Business Research. Chapter 2. Information Systems and Knowledge Management. Chapter 3. Theory Building. Chapter 4. The Research Process: An Overview. Chapter 5. Ethical Issues in Business Research. PART 2. BEGINNING STAGES OF THE RESEARCH PROCESS. Chapter 6. Problem Definition and the Research Proposal. Chapter 7. Exploratory Research and Qualitative Analysis. Chapter 8. Secondary Data. PART 3. RESEARCH METHODS FOR COLLECTING PRIMARY DATA. Chapter 9. Survey Research: An Overview. Chapter 10. Survey Research: Basic Methods of Communication with Respondents. Chapter 11. Observation Methods. Chapter 12. Experimental Research. PART 4. MEASUREMENT CONCEPTS. Chapter 13. Measurement and Scaling Concepts. Chapter 14. Attitude Measurement. Chapter 15. Questionnaire Design. PART 5. SAMPLING AND FIELDWORK. Chapter 16. Sample Designs and Sampling Procedures. Chapter 17. Determination of Sample Size: A Review of Statistical Theory. Chapter 18. Fieldwork. PART 6. DATA ANALYSIS AND PRESENTATION. Chapter 19. Editing and Coding: Transforming Raw Data into Information. Chapter 20. Basic Data Analysis: Descriptive Statistics. Chapter 21. Univariate Statistics. Chapter 22. Bivariate Analysis: Tests of Differences. Chapter 23. Bivariate Analysis: Measures of Association. Chapter 24. Multivariate Analysis. Chapter 25. Communicating Research Results: Report, Presentation, and Follow-Up. PART 7. VIDEO CASES. PART 8. CRITICAL THINKING CASES. |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
This best-selling text continues in its seventh edition to provide the most current and comprehensive coverage of business research. Its student-friendly design contains numerous examples illustrating real-world research in management, marketing, finance, accounting, and other business areas. Business Research Methods, 7e, is the ideal text for undergraduate and first year MBA courses in marketing, management, or quantitative studies. |
630 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME |
Título uniforme |
HD INDUSTRIES. LAND USE. LABOR |
9 (RLIN) |
37 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Management |
Subdivisión general |
Research |
9 (RLIN) |
4396 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Business |
Subdivisión general |
Research |
9 (RLIN) |
4397 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
|
9 (RLIN) |
12 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Zikmund, William G. |
Término indicativo de función/relación |
Author |
902 ## - ELEMENTOS DE DATOS B LOCAL, LDB (RLIN) |
a |
674 |
905 ## - ELEMENTOS DE DATOS E LOCAL, LDE (RLIN) |
a |
m |
911 ## - EQUIVALENCIA O REFERENCIA-CRUZADA-NOMBRE DE CONFERENCIA O REUNIÓN/CONGRESO [LOCAL, CANADÁ] |
Nombre de congreso/reunión o jurisdicción como elemento de entrada |
https://biblioteca.tbs-education.es/portadas/9780030350849.jpg |
912 ## - |
-- |
2003-01-01 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Código de la institución [OBSOLETO] |
1 |
953 ## - |
-- |
2011-05-09 13:40:17 |