MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02748cam a2200289 i 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
23611208 |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
campo de control |
20241113151211.0 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
240318s2025 nyua b 001 0 eng |
010 ## - NÚMERO DE CONTROL DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de control de LC |
2024007004 |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9781032521381 |
Información calificativa |
(hardback) |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9781032530284 |
Información calificativa |
(paperback) |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
ISBN cancelado o inválido |
9781003409793 |
Información calificativa |
(ebook) |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro catalogador/agencia de origen |
DLC |
Lengua de catalogación |
eng |
Normas de descripción |
rda |
Centro/agencia transcriptor |
DLC |
Centro/agencia modificador |
DLC |
042 ## - CÃDIGO DE AUTENTICACIÃN |
Código de autenticación |
pcc |
050 00 - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de clasificación |
HF5415.1265 |
Número de documento/Ítem |
.G33 2025 |
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Gabay, J. Jonathan, |
Término indicativo de función/relación |
author. |
9 (RLIN) |
24336 |
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Practical digital marketing and AI psychology |
Resto del título |
: how to gain online consumer trust and sales using technologies and psychology |
Mención de responsabilidad, etc. |
/ J. Jonathan Gabay. |
264 #1 - PRODUCCIÓN, PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, FABRICACIÓN Y COPYRIGHT |
Producción, publicación, distribución, fabricación y copyright |
London ; |
-- |
New York : |
Fecha de producción, publicación, distribución, fabricación o copyright |
: |
Nombre del de productor, editor, distribuidor, fabricante |
Routledge Taylor & Francis Group, |
Fecha de producción, publicación, distribución, fabricación o copyright |
2025. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
xiv, 438 pages: |
Otras características físicas |
color illustrations ; |
Dimensiones |
24 cm |
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC. |
Nota de bibliografía, etc. |
Includes bibliographical references and index. |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
Atlas of your mind<br/>— I vs AI<br/>— Me, myself and I<br/>— Giving "I" what "I" wants and needs (As well as other lies "I" tells ourselves)<br/>— Brand kisses in the mind<br/>— Modelling excellence<br/>— Brain sells<br/>— Alone together<br/>— Scan: cognitive biases, fallacies, and rules of thumb. |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
Practical Digital Marketing and AI Psychology explores how successful brands utilise both psychology and cutting-edge artificial intelligence technologies to maximise digital marketing strategies.<br/><br/>Psychology has long been a foundation for successful marketing strategies, and evolving AI technologies are opening up new opportunities for marketers to help brands build trust and loyalty online. In this exceptional book, award-winning writer Jonathan Gabay delves into fascinating psychological digital marketing techniques and concepts, explaining the practical psychology and science you need to lift your marketing career to the next level. Gabay explores how new technologies can be harnessed to increase their impact significantly. The book provides practical tips and contemporary best-practice examples, including prompt engineering, the psychology behind mission statements and logo design, gamification, the possibilities and pitfalls of social media, among many more areas that will ensure your brand is trusted, valued, and desired.<br/><br/>This definitive book is perfect for marketing students up to PhD level and digital marketing, PR, and sales professionals looking for a fascinating, compelling read, packed with ideas and examples, that combines academic excellence with practical advice – all written and presented in a highly accessible style. |
Fuente proveedora |
Provided by publisher. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Internet marketing |
Subdivisión general |
Psychological aspects. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Artificial Intelligence |
Subdivisión general |
Psychological aspects. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Consumer behavior |
Subdivisión general |
Psychological aspects. |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación de Library of Congress |