Hegarty on advertising (Record no. 4296)

MARC details
000 -CABECERA
campo de control de longitud fija 02955nam a22002297a 4500
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija 240725b |||||||| |||| 00| 0 eng d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO
Número Internacional Estándar del Libro 9780500296967
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro/agencia transcriptor TBS
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente eng
050 ## - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO
Número de clasificación HF5810.H44
Número de documento/Ítem A3 2024
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Hegarty, John
9 (RLIN) 23991
Término indicativo de función/relación author
245 ## - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Hegarty on advertising
Resto del título : turning intelligence into magic
Mención de responsabilidad, etc. / John Hegarty.
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN
Mención de edición Second revised and expanded edition.
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión 244 pages :
Otras características físicas illustrations (chiefly color) ;
Dimensiones 23 cm.
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO
Nota de contenido con formato 1. Ideas — 2. Brands and audiences — 3. Agencies — 4. Creative director — 5. Clients, briefs and the power of words — 6. Pitches — 7. Storytelling — 8. Truth and technology : and can you name Gutenberg's second book? — 9. From Benton & Bowles to 16 Goodge street — 10. Saatchi & Saatchi — 11. TBWA : it's a bit of a mouthful — 12. BBH : the agency in a suitcase — 13. First Levi’s 501s, then the world — 14. Going global and the birth of the micro network — 15. After 35 years, 2 months and 16 days — 16. How advertising drove me to drink — 17. Why I'm now parking my ideas in a garage — 18. From a garage in Soho.
520 ## - SUMARIO, ETC.
Sumario, etc. If the future is going to be creative, then Hegarty on Advertising points you in the right direction. Written by one of the world’s legendary advertising men, this best-selling book contains five decades’ worth of wisdom from the man behind hugely influential campaigns for brands such as Levi’s, Audi, Boddingtons and Lynx.<br/><br/>In this new and improved edition John Hegarty reveals what lies behind a great idea and effective advertising, the ingredients of a successful brand, the right way and the wrong way to run and launch an advertising agency, why you should always question the brief, the art of pitching to a potential client, the central role of storytelling in advertising, the impact of new technology in a rapidly evolving industry, and the importance of dealing with succession. And if that isn’t enough, read the final chapters on winemaking and The Garage Soho, a startup incubator that he has co-founded, to find out what happens when an advertising man becomes the client and has ideas sold to him.<br/><br/>Both a credo for creativity and a brilliantly entertaining memoir, Hegarty on Advertising provides unparalleled industry insight through stories and anecdotes about the agencies in which Hegarty has played a vital role and the many characters with whom he has worked along the way. Packed with straight-down-the-line, generous, engaging and witty advice, it will be of immense appeal across the whole creative spectrum, from those who want to work in advertising to chief executives who understand the power and value of ideas that sell.
526 ## - NOTA DE INFORMACIÓN SOBRE EL PROGRAMA DE ESTUDIO
Nombre del programa MSc Brand Management & Creativity
610 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--NOMBRE DE ENTIDAD CORPORATIVA
Nombre de entidad corporativa o nombre de jurisdicción como elemento de entrada BBH London (Firm)
Subdivisión general History
9 (RLIN) 23994
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Advertising executives
Subdivisión de forma Biography
9 (RLIN) 23992
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Advertising agencies
Subdivisión general Management
9 (RLIN) 23993
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA)
Fuente del sistema de clasificación o colocación Clasificación de Library of Congress
Holdings
Estado de retiro Estado de pérdida Fuente del sistema de clasificación o colocación Estado dañado No para préstamo Biblioteca de origen Biblioteca actual Fecha de adquisición Total de préstamos Signatura topográfica completa Código de barras Fecha visto por última vez Número de copia Precio válido a partir de Tipo de ítem Koha
    Clasificación de Library of Congress     TBS Barcelona TBS Barcelona 25/07/2024   HF5810.H44 HEG B05439 25/07/2024 1 25/07/2024 Book

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