The 10-second customer journey (Record no. 4293)

MARC details
000 -CABECERA
campo de control de longitud fija 01729nam a22002057a 4500
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija 240725b |||||||| |||| 00| 0 eng d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO
Número Internacional Estándar del Libro 9781788605908
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro/agencia transcriptor TBS
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente eng
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Unger, Todd
9 (RLIN) 23988
Término indicativo de función/relación author
245 ## - MENCIÓN DE TÍTULO
Título The 10-second customer journey
Resto del título : the CXO's playbook for growing and retaining customers in a digital world
Mención de responsabilidad, etc. / Todd Unger.
246 ## - FORMA VARIANTE DE TÍTULO
Título propio/Titulo breve The ten seond customer journey.
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC.
Lugar de publicación, distribución, etc. Great Britain : Practical Inspiration Publishing, 2024.
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión 165 pages : illustrations ; 22 cm.
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO
Nota de contenido con formato The journey begins — The playbook — The journey ahead.
520 ## - SUMARIO, ETC.
Sumario, etc. The customer landscape has transformed, and marketers, advertisers, and business owners must adapt to a world where buying decisions are made in seconds, not months or days. The biggest obstacle? FRICTION. Those who can minimize friction and guide potential buyers swiftly through the buying process will triumph.<br/><br/>However, reducing friction requires the seamless integration of marketing, product, e-commerce, and service into a cohesive, friction-free customer experience―a feat that siloed companies struggle to achieve.<br/><br/>Enter The 10-Second Customer Journey. This is your ultimate playbook for capturing rapid conversions and growing your customer list. Todd Unger, Chief Experience Officer (CXO) of the American Medical Association, leverages his three decades of expertise in consumer marketing, advertising, digital products, and digital marketing to offer a step-by-step guide. He'll teach you how to become your own Chief Friction-Reduction Officer, reignite customer growth, and enhance engagement.
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Marketing
9 (RLIN) 1020
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Customer services
9 (RLIN) 3626
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA)
Fuente del sistema de clasificación o colocación Clasificación de Library of Congress
Holdings
Estado de retiro Estado de pérdida Fuente del sistema de clasificación o colocación Estado dañado No para préstamo Biblioteca de origen Biblioteca actual Fecha de adquisición Total de préstamos Signatura topográfica completa Código de barras Fecha visto por última vez Número de copia Precio válido a partir de Tipo de ítem Koha
    Clasificación de Library of Congress     TBS Barcelona TBS Barcelona 07/10/2024   HF5415.525 UNG b02940 07/10/2024 1 07/10/2024 Book

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