MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
01729nam a22002057a 4500 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
240725b |||||||| |||| 00| 0 eng d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9781788605908 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro/agencia transcriptor |
TBS |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Unger, Todd |
9 (RLIN) |
23988 |
Término indicativo de función/relación |
author |
245 ## - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
The 10-second customer journey |
Resto del título |
: the CXO's playbook for growing and retaining customers in a digital world |
Mención de responsabilidad, etc. |
/ Todd Unger. |
246 ## - FORMA VARIANTE DE TÍTULO |
Título propio/Titulo breve |
The ten seond customer journey. |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
Great Britain : Practical Inspiration Publishing, 2024. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
165 pages : illustrations ; 22 cm. |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
The journey begins — The playbook — The journey ahead. |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
The customer landscape has transformed, and marketers, advertisers, and business owners must adapt to a world where buying decisions are made in seconds, not months or days. The biggest obstacle? FRICTION. Those who can minimize friction and guide potential buyers swiftly through the buying process will triumph.<br/><br/>However, reducing friction requires the seamless integration of marketing, product, e-commerce, and service into a cohesive, friction-free customer experience―a feat that siloed companies struggle to achieve.<br/><br/>Enter The 10-Second Customer Journey. This is your ultimate playbook for capturing rapid conversions and growing your customer list. Todd Unger, Chief Experience Officer (CXO) of the American Medical Association, leverages his three decades of expertise in consumer marketing, advertising, digital products, and digital marketing to offer a step-by-step guide. He'll teach you how to become your own Chief Friction-Reduction Officer, reignite customer growth, and enhance engagement. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Marketing |
9 (RLIN) |
1020 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Customer services |
9 (RLIN) |
3626 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación de Library of Congress |