Luxury fashion brand management and sustainability (Record no. 4280)

MARC details
000 -CABECERA
campo de control de longitud fija 03065cam a22003258i 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
campo de control 10316096
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL
campo de control CaAEU
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
campo de control 20240723123312.0
006 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA--CARACTERÍSTICAS DEL MATERIAL ADICIONAL
campo de control de longitud fija m o d
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija cr |||||||||||
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija 221219s2023 nyu ob 001 0 eng
010 ## - NÚMERO DE CONTROL DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO
Número de control de LC 2022060002
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO
Número Internacional Estándar del Libro 9780367643584
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA
Número de control de sistema on1355648467
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro catalogador/agencia de origen DLC
Lengua de catalogación eng
Normas de descripción rda
Centro/agencia transcriptor DLC
Centro/agencia modificador OCLCF
-- YDX
-- ORMDA
-- AEU
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente eng
050 ## - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO
Número de clasificación HD9999.L852
Número de documento/Ítem M58 2023
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Mitterfellner, Olga
Fechas asociadas al nombre 1978-
Término indicativo de función/relación author
9 (RLIN) 23763
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Luxury fashion brand management and sustainability
Resto del título : unifying fashion with sustainability
Mención de responsabilidad, etc. / Olga Mitterfellner.
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC.
Lugar de publicación, distribución, etc. New York, NY :
Nombre del editor, distribuidor, etc. Routledge,
Fecha de publicación, distribución, etc. 2023.
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión xiv, 248 pages :
Otras características físicas illustrations, portraits, charts (some color) ;
Dimensiones 26 cm.
490 1# - MENCIÓN DE SERIE
Mención de serie Mastering fashion management
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC.
Nota de bibliografía, etc. Includes bibliographical references and index.
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO
Nota de contenido con formato From history to heritage of luxury fashion — From the creative directory to the fashion show — Luxur brand qualities, brand construct and brand touchpoints — Good and bad parenting of luxury fashion — Internationalization and emerging economies for luxury fashion — Decline and resuscitation of luxury fashion brands — luxury fashion and the sustainable approach — The future of luxury fashion brands.
520 ## - SUMARIO, ETC.
Sumario, etc. This textbook examines fashion luxury brand management, providing students with a comprehensive understanding of its origins, unique components, current practices, global trade and most importantly, the application of sustainable models to the industry. It also highlights what makes brands fail and how they can become more resilient. The key content covers the heritage of luxury brands, the importance of craftsmanship and creative direction, the role of luxury conglomerates, cultural awareness and internationalisation, risks of failure and opportunities for revitalisation as well as the application of sustainable measures for a resilient and ethical brand future. Each chapter includes a combination of industry insights, case studies or expert interviews. Coupled with theory frameworks and business models, these examples and case studies show how sustainable models can be applied to existing luxury brands and how practices can be embedded into the brand concept. Students are encouraged to think about opportunities and solutions, unique to luxury brand management, and will gain knowledge and skills for a successful future career. A truly global and holistic textbook, Luxury Fashion Brand Management and Sustainability should be core and recommended reading for advanced undergraduate and postgraduate students studying Luxury Fashion Management, Luxury Brand Management, Sustainable Fashion and Responsible Business, Fashion Marketing and Communications. Supplementary online resources include chapter-by-chapter PowerPoint slides and a test bank.
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Luxury goods industry
Subdivisión general Management
9 (RLIN) 7391
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Management
Subdivisión general Environmental aspects
9 (RLIN) 23764
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Sustainable development
9 (RLIN) 6723
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA)
Fuente del sistema de clasificación o colocación Clasificación de Library of Congress
Holdings
Estado de retiro Estado de pérdida Fuente del sistema de clasificación o colocación Estado dañado No para préstamo Biblioteca de origen Biblioteca actual Fecha de adquisición Total de préstamos Signatura topográfica completa Código de barras Fecha visto por última vez Número de copia Precio válido a partir de Tipo de ítem Koha
    Clasificación de Library of Congress     TBS Barcelona TBS Barcelona 23/07/2024   HD9999.L852 MIT B05414 23/07/2024 1 23/07/2024 Book

Powered by Koha