Fashion brand management (Record no. 4279)

MARC details
000 -CABECERA
campo de control de longitud fija 02829cam a22003018i 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
campo de control 22851648
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
campo de control 20240723122417.0
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija 221103s2023 nyu b 001 0 eng
010 ## - NÚMERO DE CONTROL DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO
Número de control de LC 2022052630
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO
Número Internacional Estándar del Libro 9781398609020
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro catalogador/agencia de origen DLC
Lengua de catalogación eng
Normas de descripción rda
Centro/agencia transcriptor DLC
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente eng
050 00 - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO
Número de clasificación HD9940.A2
Número de documento/Ítem L69 2023
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Lowe, Alison
Término indicativo de función/relación author
9 (RLIN) 23921
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Fashion brand management
Resto del título : plan, scale and market a successful fashion business
Mención de responsabilidad, etc. / Alison Lowe.
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC.
Lugar de publicación, distribución, etc. New York, NY :
Nombre del editor, distribuidor, etc. Kogan Page,
Fecha de publicación, distribución, etc. 2023.
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión xiii, 304 pages :
Otras características físicas illustrations, tables, charts (black and white) ;
Dimensiones 25 cm.
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC.
Nota de bibliografía, etc. Includes bibliographical references and index.
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO
Nota de contenido con formato Introduction : the changing reality of the fashion industry — Putting the customer first — Competitive advantage — Purpose, planet, people — Business foundations for fashion brands — Product design and development — Supply chain management — Brand storytelling and management — Innovation and technology — Driving sales — Marketing and promotion — Finance — Future entrepreneurial advantage for fashion brands.
520 ## - SUMARIO, ETC.
Sumario, etc. How do you develop an effective strategy for launching a fashion brand? What marketing activities do you need to undertake to identify and engage with your customers? How are new technologies shaping business models? This definitive guide explains the realities of the fashion industry. Fashion Brand Management is an introduction to how to operate a fashion business in a multi-trillion revenue industry. Written by a leading innovator in the fashion industries, it's a guide to conceptualizing, developing and building a successful brand. It explains key need-to-know marketing and branding models and shows you how to apply them successfully to your business, such as Porter's Five Forces and Generic Strategy, Kapeferer's Brand Identity Prism, the 10 P's of marketing, how to differentiate your value proposition using Sinek's Golden Circle and Greiner's Growth Strategy. Fashion Brand Management looks at the key challenges facing today's fashion industry and explores the ways in which both micro-brands and international businesses need to adapt. It explores issues such as an uneven recovery, logistics gridlock, the impact of the metaverse, the circular economy, digital only collections, social selling and see-now-buy-now. Using case studies from a range of brands and covering luxury, mainstream and discount, this textbook is supported by online resources which include questions, extra resources and lecture notes.
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Fashion merchandising
9 (RLIN) 8540
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada New products
9 (RLIN) 8236
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Branding (Marketing)
9 (RLIN) 6284
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Strategic planning
9 (RLIN) 3573
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Customer relations
9 (RLIN) 3627
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Consumer behavior
9 (RLIN) 997
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA)
Fuente del sistema de clasificación o colocación Clasificación de Library of Congress
Holdings
Estado de retiro Estado de pérdida Fuente del sistema de clasificación o colocación Estado dañado No para préstamo Biblioteca de origen Biblioteca actual Fecha de adquisición Total de préstamos Signatura topográfica completa Código de barras Fecha visto por última vez Fecha del último préstamo Número de copia Precio válido a partir de Tipo de ítem Koha
    Clasificación de Library of Congress     TBS Barcelona TBS Barcelona 23/07/2024 4 HD9940.A2 LOW B05413 26/11/2024 04/11/2024 1 23/07/2024 Book

Powered by Koha