MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02829cam a22003018i 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
22851648 |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
campo de control |
20240723122417.0 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
221103s2023 nyu b 001 0 eng |
010 ## - NÚMERO DE CONTROL DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de control de LC |
2022052630 |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9781398609020 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro catalogador/agencia de origen |
DLC |
Lengua de catalogación |
eng |
Normas de descripción |
rda |
Centro/agencia transcriptor |
DLC |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
050 00 - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de clasificación |
HD9940.A2 |
Número de documento/Ítem |
L69 2023 |
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Lowe, Alison |
Término indicativo de función/relación |
author |
9 (RLIN) |
23921 |
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Fashion brand management |
Resto del título |
: plan, scale and market a successful fashion business |
Mención de responsabilidad, etc. |
/ Alison Lowe. |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
New York, NY : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Kogan Page, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2023. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
xiii, 304 pages : |
Otras características físicas |
illustrations, tables, charts (black and white) ; |
Dimensiones |
25 cm. |
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC. |
Nota de bibliografía, etc. |
Includes bibliographical references and index. |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
Introduction : the changing reality of the fashion industry — Putting the customer first — Competitive advantage — Purpose, planet, people — Business foundations for fashion brands — Product design and development — Supply chain management — Brand storytelling and management — Innovation and technology — Driving sales — Marketing and promotion — Finance — Future entrepreneurial advantage for fashion brands. |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
How do you develop an effective strategy for launching a fashion brand? What marketing activities do you need to undertake to identify and engage with your customers? How are new technologies shaping business models? This definitive guide explains the realities of the fashion industry. Fashion Brand Management is an introduction to how to operate a fashion business in a multi-trillion revenue industry. Written by a leading innovator in the fashion industries, it's a guide to conceptualizing, developing and building a successful brand. It explains key need-to-know marketing and branding models and shows you how to apply them successfully to your business, such as Porter's Five Forces and Generic Strategy, Kapeferer's Brand Identity Prism, the 10 P's of marketing, how to differentiate your value proposition using Sinek's Golden Circle and Greiner's Growth Strategy. Fashion Brand Management looks at the key challenges facing today's fashion industry and explores the ways in which both micro-brands and international businesses need to adapt. It explores issues such as an uneven recovery, logistics gridlock, the impact of the metaverse, the circular economy, digital only collections, social selling and see-now-buy-now. Using case studies from a range of brands and covering luxury, mainstream and discount, this textbook is supported by online resources which include questions, extra resources and lecture notes. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Fashion merchandising |
9 (RLIN) |
8540 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
New products |
9 (RLIN) |
8236 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Branding (Marketing) |
9 (RLIN) |
6284 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Strategic planning |
9 (RLIN) |
3573 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Customer relations |
9 (RLIN) |
3627 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Consumer behavior |
9 (RLIN) |
997 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación de Library of Congress |