MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02519nam a2200289 i 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
10482146 |
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
CaAEU |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
campo de control |
20240710094853.0 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
240419t20232023enka b 001 0 eng d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9781529601978 |
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA |
Número de control de sistema |
(OCoLC)1390188177 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro/agencia transcriptor |
TBS |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
050 ## - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de clasificación |
HF6146.I58 |
Número de documento/Ítem |
Y47 2023 |
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Yesiloglu, Sevil |
Término indicativo de función/relación |
author |
9 (RLIN) |
23871 |
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Advertising in the digital age |
Resto del título |
: theories and practices |
Mención de responsabilidad, etc. |
/ Sevil Yesiloglu, Joyce Costello. |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
London ; |
-- |
Thousand Oaks, CA : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Sage Publications |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2023 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
vii, 293 pages : |
Otras características físicas |
illustrations (black and white) ; |
Dimensiones |
25 cm. |
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC. |
Nota de bibliografía, etc. |
Includes bibliographical references (pages 233-285) and index. |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
Introduction to online advertising — The role of co-creation in advertising — Measuring engagement and effectiveness of online advertising — Online harms and advertising — Real-time advertising — Branded content in advertising — Exploring the boundaries of reality : a look at virtual and augmented reality — Native advertising : balancing creativity and transparency — Mobile geo-targeting in advertising — artificial intelligence in advertising — influencer advertising — The role of product placement in online advertising — The future of online advertising. |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
Advertising is everywhere. Whether you realise it or not, it's there when you watch your favourite Netflix show, when you scroll through Instagram, and when you search on Google. What's more, advertisers are becoming more savvy than ever, using new technologies to target adverts to you specifically. So what are we to make of all this? This book will equip you with a thorough understanding of today's media environment and how 'online' advertising differs from traditional 'offline' models. In an age of influencers, big data, AI and social media, the world of advertising looks very different from how it did a generation ago. You will learn not only about various types of advertising, but also about its impact on viewers, from our buying habits to possible harm. Tying theory and concepts to practice, this volume is the ideal complement to courses in advertising, digital media and communication, and will enable you to form a clear picture of the reality of working across promotional media industries. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Internet advertising |
9 (RLIN) |
8759 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Digital media |
9 (RLIN) |
9437 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Digital communications |
9 (RLIN) |
3597 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Costello, Joyce |
Término indicativo de función/relación |
author |
9 (RLIN) |
23872 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación de Library of Congress |