MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02359cam a2200301Mi 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
on1048445265 |
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
OCoLC |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
campo de control |
20241023150524.0 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
180815s2019 maua 001 0 eng d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9781631597084 |
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA |
Número de control de sistema |
(OCoLC)1048445265 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro/agencia transcriptor |
tbs |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
050 00 - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de clasificación |
NC1002.L63 |
Número de documento/Ítem |
B83 2019 |
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Budelmann, Kevin |
Término indicativo de función/relación |
author |
9 (RLIN) |
23888 |
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Brand identity essentials |
Resto del título |
: 100 principles for building brands |
Mención de responsabilidad, etc. |
/ Kevin Budelmann, Yang Kim. |
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN |
Mención de edición |
Revised and Expanded. |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
Beverly, MA : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Rockport, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2019 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
232 pages : |
Otras características físicas |
color illustrations ; |
Dimensiones |
26 cm. |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
Includes index. |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
Essential tools — Essential decisions — Essential strategies. |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
Brand Identity Essentials, Revised and Expanded outlines and demonstrates basic logo and branding design guidelines and rules through 100 principles. These include the elements of a successful graphic identity, identity programs and brand identity, and all the various strategies and elements involved. <br/><br/>A company's identity encompasses far more than just its logo. Identity is crucial to establishing the public's perception of a company, its products, and its effectiveness—and it's the designer's job to envision the brand and create what the public sees. Brand Identity Essentials, a classic design reference now updated and expanded, lays a foundation for brand building, illustrating the construction of strong brands through examples of world-class design.<br/><br/>Topics include: A Sense of Place, Cultural Symbols, Logos as Storytellers, What is "On Brand?", Brand Psychology, Building an Online Identity, Managing Multiple Brands, Owning an Aesthetic, Logo Lifecycles, Programs That Stand Out, Promising Something, and Honesty is Sustainable<br/><br/>The new, revised edition expands each of the categories, descriptions, and selections of images, and incorporates emergent themes in digital design and delivery that have developed since the book first appeared.<br/><br/>Brand Identity Essentials is a must-have reference for budding design professionals and established designers alike. |
526 ## - NOTA DE INFORMACIÓN SOBRE EL PROGRAMA DE ESTUDIO |
Nombre del programa |
MSc Brand Management & Creativity |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Logos (Symbols) |
Subdivisión general |
Design |
9 (RLIN) |
23745 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Industrial design coordination |
9 (RLIN) |
23743 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Kim, Yang |
Fechas asociadas al nombre |
1968- |
Término indicativo de función/relación |
author |
9 (RLIN) |
23889 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación de Library of Congress |