MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02723cam a2200337 i 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
99116984057104341 |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
campo de control |
20240627130444.0 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
231016s2024 njua 001 0 eng c |
010 ## - NÚMERO DE CONTROL DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de control de LC |
2023047410 |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9781119984818 |
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA |
Número de control de sistema |
(OCoLC)1412040637 |
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA |
Número de control de sistema |
(OCoLC)on1412040637 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro catalogador/agencia de origen |
MdU/DLC |
Lengua de catalogación |
eng |
Normas de descripción |
rda |
Centro/agencia transcriptor |
TBS |
Centro/agencia modificador |
OCLCO |
-- |
YDX |
-- |
OCLCF |
-- |
NLE |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
050 00 - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de clasificación |
HD69.B7 |
Número de documento/Ítem |
W44 2024 |
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Wheeler, Alina |
Término indicativo de función/relación |
author |
9 (RLIN) |
23775 |
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Designing brand identity |
Resto del título |
: a comprehensive guide to the world of brands and branding |
Mención de responsabilidad, etc. |
/ Alina Wheeler, Rob Meyerson. |
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN |
Mención de edición |
Sixth edition. |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
Hoboken, NJ : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
John Wiley & Sons, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2024. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
xiii, 332 pages : |
Otras características físicas |
illustrations, charts (chiefly color) ; |
Dimensiones |
29 cm. |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
Previous edition: 2018. |
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC. |
Nota de bibliografía, etc. |
Includes indexes. |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
pt. 1. Basics — Brand basics — Brand ideals — Brand elements — Brand dynamics — Before and after — pt. 2. Process — Process basics — Phase 1 : Conducting research — Phase 2 : Clarifying strategy — Phase 3 : Designing identity — Phase 4 : Creating touchpoints — Phase 5 : Managing assets — pt. 3. Best Practices — Case studies. |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
From research to brand strategy to design execution, launch and governance, Designing Brand identity is a compendium of tools for branding success and best practices for inspiration. The best-selling book demystifies branding, explains branding fundamentals, and gives practitioners a roadmap to create sustainable and successful brands. This revised and updated 6th edition will preserve the basic structure of the book (fundamentals, process, and strategy). With each topic covered in a single spread, the book continues to celebrate great design and strategy--while adding new thinking, new case studies, and more future-facing, global perspectives. Designing Brand Identity, 6th Edition, has been revised and updated throughout to address the challenges faced by branding professionals today. It's harder than ever to be the brand of choice--in many markets, technology has lowered the barriers to entry, increasing competition. The need for fresh content is relentless. Everything is digital, and rebranding projects that previously took a year are now finished in three months. Decisions that used to be straightforward are now complicated by the pandemic, political polarization, rapid advances in technology, and other social and cultural changes. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Brand name products |
9 (RLIN) |
2371 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Branding (Marketing) |
9 (RLIN) |
6284 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Trademarks |
Subdivisión general |
Design |
9 (RLIN) |
23776 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Advertising |
Subdivisión general |
Brand name products |
9 (RLIN) |
992 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Meyerson, Rob |
Término indicativo de función/relación |
author |
9 (RLIN) |
23777 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación de Library of Congress |