MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02412cam a22002658i 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
23628460 |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
campo de control |
20240627125304.0 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
240402s2024 enk b 001 0 eng |
010 ## - NÚMERO DE CONTROL DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de control de LC |
2024012693 |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9781398615038 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro catalogador/agencia de origen |
DLC |
Lengua de catalogación |
eng |
Normas de descripción |
rda |
Centro/agencia transcriptor |
TBS |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
050 00 - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de clasificación |
HF5415.125 |
Número de documento/Ítem |
.F64 2024 |
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Florence, Caroline |
Término indicativo de función/relación |
author |
9 (RLIN) |
23773 |
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Data storytelling in marketing |
Resto del título |
: how to tell persuasive stories through data |
Mención de responsabilidad, etc. |
/ Caroline Florence. |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
London ; |
-- |
New York, NY : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Kogan Page, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2024. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
xxvi, 269 pages : |
Otras características físicas |
illustrations, charts (black and white) |
Dimensiones |
23 cm. |
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC. |
Nota de bibliografía, etc. |
Includes bibliographical references and index. |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
Marketers are storytellers, they write content, marketing strategies and devise internal communications, but unless these stories are evidence-based, they won't be believable or truly persuasive. Stories centered on robust evidence and credible data can withstand challenge, provide meaning, offer insight and persuade audiences. Understanding how to use data to build and tell stories is an increasingly important part of the modern-day marketers' toolkit. This book is designed to plug the data skills gap and enable you to cut through the data overload and pick the most pertinent data to tell your story. Regardless of whether you're a data expert, data anxious or a data skeptic, this book will give you the tools to understand what you have at your fingertips and how that data can help you to communicate more effectively with your customers and your stakeholders. Written by expert trainer Caroline Florence, this book outlines how to build robust insight narratives that stand up to scrutiny and create compelling data-led content that influences and persuades. Drawing on her client work with companies such as Toyota, Lactalis, News UK, Mars Petcare and AXA, plus contributions from experts across data, insights, marketing and customer experience, this book provides a practical roadmap to increase your influence with data storytelling. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Marketing |
Subdivisión general |
Data processing |
9 (RLIN) |
9388 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Customer relations |
Subdivisión general |
Management |
-- |
Data processing |
9 (RLIN) |
23774 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Quantitative research |
9 (RLIN) |
22003 |
776 08 - ENTRADA DE FORMULARIO FÍSICO ADICIONAL |
Información de relación/Frase instructiva de referencia |
Online version: |
Encabezamiento principal |
Florence, Caroline. |
Título |
Data storytelling in marketing |
Lugar, editor y fecha de publicación |
London, United Kingdom ; New York, NY : Kogan Page, [2024] |
Número Internacional Estándar del Libro |
9781398615052 |
Número de control del registro |
(DLC) 2024012694 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación de Library of Congress |