MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02705cam a22002898i 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
a43971628 |
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
SIRSI |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
campo de control |
20240627124551.0 |
006 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA--CARACTERÍSTICAS DEL MATERIAL ADICIONAL |
campo de control de longitud fija |
m o d |
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
cr ||||||||||| |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
231211s2024 enk ob 001 0 eng |
010 ## - NÚMERO DE CONTROL DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de control de LC |
2023044171 |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9781032362045 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro catalogador/agencia de origen |
OCoLC-P |
Lengua de catalogación |
eng |
Normas de descripción |
rda |
Centro/agencia transcriptor |
TBS |
Centro/agencia modificador |
UtOrBLW |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
050 00 - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de clasificación |
HF5823 |
Número de documento/Ítem |
.M449 2024 |
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Miliopoulou, Georgia-Zozeta |
Término indicativo de función/relación |
author |
9 (RLIN) |
23770 |
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Creative advertising concept and copy |
Resto del título |
: a practical, multidisciplinary approach |
Mención de responsabilidad, etc. |
/ Georgia-Zozeta Miliopoulou. |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
Abingdon, England ; |
-- |
New York NY : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Routledge, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2024. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
xi, 205 pages ; 24 cm. |
505 0# - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
Advertising : bridging the economic and social sphere — Objectives and effects : what advertising can (and cannot) do, and how to plan for results — Audiences and consumers : how people read products and consume ads. How ads read people — The creative idea in practice and in theory — Text and image combinations : print, outdoor, post, meme — Storytelling : creating TV, radio, and video ads — What creatives need to know about media planning — Content marketing : new media, familiar patterns — Ethics & regulations in advertising. |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
Considering perspectives on creative advertising through a unique media and communications lens, this book encompasses both the theory and practical tools needed to approach and understand creativity in advertising with an original eye. Drawing from diverse subject areas including Social Anthropology, Narrative Theory, Consumer Psychology, Semiotics and Cultural Studies, Creative Advertising provides a solid grounding in advertising education away from the traditional business and marketing literature. Notwithstanding the need for independent inspiration and originality, the author guides readers through the entire process of campaign planning, moving from strategy to creative idea to finished piece whilst employing concepts and principles relevant to 'design thinking'. Taking into account ethics and regulations, the use of text and images, and storytelling across radio, TV and video platforms, readers will come to a holistic understanding of what advertising can (and cannot) do, and how to achieve the best results. Written for students involved in creative advertising as an area of academic research and professional practice, this book will also be of interest to early-career advertising professionals seeking a fresh perspective on their work. |
588 ## - NOTA DE FUENTE DE LA DESCRIPCIÓN |
Nota de fuente de la descripción |
OCLC-licensed vendor bibliographic record. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Creativity in advertising |
9 (RLIN) |
23771 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Advertising copy |
9 (RLIN) |
23772 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación de Library of Congress |