Creative advertising concept and copy (Record no. 4246)

MARC details
000 -CABECERA
campo de control de longitud fija 02705cam a22002898i 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
campo de control a43971628
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL
campo de control SIRSI
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
campo de control 20240627124551.0
006 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA--CARACTERÍSTICAS DEL MATERIAL ADICIONAL
campo de control de longitud fija m o d
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija cr |||||||||||
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija 231211s2024 enk ob 001 0 eng
010 ## - NÚMERO DE CONTROL DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO
Número de control de LC 2023044171
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO
Número Internacional Estándar del Libro 9781032362045
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro catalogador/agencia de origen OCoLC-P
Lengua de catalogación eng
Normas de descripción rda
Centro/agencia transcriptor TBS
Centro/agencia modificador UtOrBLW
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente eng
050 00 - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO
Número de clasificación HF5823
Número de documento/Ítem .M449 2024
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Miliopoulou, Georgia-Zozeta
Término indicativo de función/relación author
9 (RLIN) 23770
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Creative advertising concept and copy
Resto del título : a practical, multidisciplinary approach
Mención de responsabilidad, etc. / Georgia-Zozeta Miliopoulou.
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC.
Lugar de publicación, distribución, etc. Abingdon, England ;
-- New York NY :
Nombre del editor, distribuidor, etc. Routledge,
Fecha de publicación, distribución, etc. 2024.
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión xi, 205 pages ; 24 cm.
505 0# - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO
Nota de contenido con formato Advertising : bridging the economic and social sphere — Objectives and effects : what advertising can (and cannot) do, and how to plan for results — Audiences and consumers : how people read products and consume ads. How ads read people — The creative idea in practice and in theory — Text and image combinations : print, outdoor, post, meme — Storytelling : creating TV, radio, and video ads — What creatives need to know about media planning — Content marketing : new media, familiar patterns — Ethics & regulations in advertising.
520 ## - SUMARIO, ETC.
Sumario, etc. Considering perspectives on creative advertising through a unique media and communications lens, this book encompasses both the theory and practical tools needed to approach and understand creativity in advertising with an original eye. Drawing from diverse subject areas including Social Anthropology, Narrative Theory, Consumer Psychology, Semiotics and Cultural Studies, Creative Advertising provides a solid grounding in advertising education away from the traditional business and marketing literature. Notwithstanding the need for independent inspiration and originality, the author guides readers through the entire process of campaign planning, moving from strategy to creative idea to finished piece whilst employing concepts and principles relevant to 'design thinking'. Taking into account ethics and regulations, the use of text and images, and storytelling across radio, TV and video platforms, readers will come to a holistic understanding of what advertising can (and cannot) do, and how to achieve the best results. Written for students involved in creative advertising as an area of academic research and professional practice, this book will also be of interest to early-career advertising professionals seeking a fresh perspective on their work.
588 ## - NOTA DE FUENTE DE LA DESCRIPCIÓN
Nota de fuente de la descripción OCLC-licensed vendor bibliographic record.
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Creativity in advertising
9 (RLIN) 23771
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Advertising copy
9 (RLIN) 23772
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA)
Fuente del sistema de clasificación o colocación Clasificación de Library of Congress
Holdings
Estado de retiro Estado de pérdida Fuente del sistema de clasificación o colocación Estado dañado No para préstamo Biblioteca de origen Biblioteca actual Fecha de adquisición Total de préstamos Signatura topográfica completa Código de barras Fecha visto por última vez Número de copia Precio válido a partir de Tipo de ítem Koha
    Clasificación de Library of Congress     TBS Barcelona TBS Barcelona 27/06/2024   HF5823 MIL B05360 27/06/2024 1 27/06/2024 Book

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