MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02647pam a2200265 i 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
991030385913904336 |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
campo de control |
20240726123005.0 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
240209s2024 nyua b 000 0 eng |
010 ## - NÚMERO DE CONTROL DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de control de LC |
2024000677 |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9780063317598 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro/agencia transcriptor |
TBS |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
050 00 - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de clasificación |
HF5415.1265 |
Número de documento/Ítem |
.V389 2024 |
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Vaynerchuk, Gary |
Término indicativo de función/relación |
author |
9 (RLIN) |
7598 |
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Day trading attention |
Resto del título |
: how to actually build brand and sales in the new social media world |
Mención de responsabilidad, etc. |
/ Gary Vaynerchuk. |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
New York, NY : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Harper Business, an imprint of HarperCollins Publishers, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2024. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
xxiii, 241 pages : |
Otras características físicas |
illustrations, charts, tables (color) ; |
Dimensiones |
24 cm. |
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC. |
Nota de bibliografía, etc. |
Includes bibliographical references (pages 237-240). |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
1. The Tiktokification of social media — 2. The modern advertising framework — 3. The core variables — 4. Platform overview — 5. Breaking down content examples — 6. Real-life scenarios. |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
In his seventh business book, bestselling author, entrepreneur, and investor Gary Vaynerchuk offers fresh, in-depth advice to enhance brand development, grow sales, and beat the competition using modern advertising strategies grounded in social media.<br/><br/>In his 2013 bestseller Jab, Jab, Jab, Right Hook, Gary Vaynerchuk showed the world how to create winning content for underpriced attention channels. But since then, new platforms have emerged, others have become less relevant, and algorithms are incentivizing new styles of content. New skills are necessary to create advertising that builds brand and sales.<br/><br/>In his latest book, Vaynerchuk argues that today’s fast-growing businesses, brands, content creators, and influencers have one thing in common: They mastered storytelling in areas of underpriced attention, which predominantly exists across a handful of social media platforms. Informed by 20+ years of business and marketing success, he contends that the biggest transformation and opportunity is the “TikTokification of Social Media.” Increasingly, platforms are distributing content based on what users are interested in, rather than who they follow. In Day Trading Attention, Gary offers detailed advice on how small businesses, large corporations, and creators can:<br/><br/>Understand attention—what it is, where it is, where it’s underpriced, and how to leverage it ;<br/>Produce relevant, strategic content ;<br/>Use modern advertising platforms to build brand and grow sales in today’s rapidly changing environment. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Internet marketing |
9 (RLIN) |
1133 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Internet advertising |
9 (RLIN) |
8759 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Branding (Marketing) |
9 (RLIN) |
6284 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación de Library of Congress |