MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
03392nam a22003013i 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
9952868891405158 |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
campo de control |
20240627120257.0 |
006 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA--CARACTERÍSTICAS DEL MATERIAL ADICIONAL |
campo de control de longitud fija |
m o d | |
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
cr#||||||||||| |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
240328s2024 xx o ||||0 eng d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9781394177103 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro catalogador/agencia de origen |
MiAaPQ |
Lengua de catalogación |
eng |
Normas de descripción |
rda |
-- |
pn |
Centro/agencia transcriptor |
TBS |
Centro/agencia modificador |
MiAaPQ |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
050 ## - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de clasificación |
HF5415.13 |
Número de documento/Ítem |
.M255 2024 |
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
McDonald, Malcolm |
Término indicativo de función/relación |
author |
9 (RLIN) |
23765 |
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Marketing plans |
Resto del título |
: profitable strategies in the digital age |
Mención de responsabilidad, etc. |
/ Malcolm McDonald, Hugh Wilson, Dave Chaffey. |
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN |
Mención de edición |
Ninth edition |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
Chichester, England : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
John Wiley & Sons, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2024. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
639 pages : |
Otras características físicas |
illustrations, charts, tables (some color) |
Dimensiones |
25 cm. |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
pt. 1. The marketing planning process and the output — 1. Understanding the marketing process — 2. The marketing planning process : the main steps 3. The customer and market audit part 1 : understanding markets and market segmentation — 4. The customer and market audit part 2 : understanding customer needs and developing value propositions — 5. The customer and market audit part 3 : the product audit — 6. Setting marketing objectives and strategies — pt. 2. The major elements of marketing — 7. the integrated marketing communications plan — 8. The sales and key account plan — 9. The omnichannel plan : the route to market — 10. The customer relationship management plan — 11. The pricing plan — pt. 3. Marketing plans measurement and implementation — 12. Implementation issues in marketing planning — 13. measuring the effectiveness of marketing planning — 14. a step-by-step marketing planning system — Conclusion : guidelines from the authors on world-class marketing — Marketing planning : yes, it really works! Experiences from the real world. |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
The latest edition of the leading and internationally bestselling text on marketing planning.<br/><br/>In the newly revised ninth edition of Marketing Plans, a team of renowned marketing strategists and professors delivers a fully updated version of the gold standard in marketing planning textbooks. The book contains a proven, start-to-finish approach to planning your firm’s marketing and is complemented by brand-new content on digital marketing and sustainable marketing.<br/><br/>The authors have also included best-practice guidance on omnichannel management, integrated marketing communications, key account management, and customer experience management. The book provides:<br/><br/>A best-practice, step-by-step process for coordinating marketing strategy and planning — <br/>Methods to create powerful, differentiated value propositions — <br/>Tools to prioritise marketing efforts on segments and strategies that will deliver the greatest returns in growth and profits — <br/>Lessons from the leaders on how to embed world-class marketing within the organisation.<br/><br/>Perfect for students and executives alike in marketing, sales, strategy, and general management, Marketing Plans, 9th edition remains the world’s leading resource on the critical topic of marketing strategy and planning. |
588 ## - NOTA DE FUENTE DE LA DESCRIPCIÓN |
Nota de fuente de la descripción |
Description based on publisher supplied metadata and other sources. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Marketing |
Subdivisión general |
Management |
9 (RLIN) |
9256 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Marketing |
Subdivisión general |
Planning |
9 (RLIN) |
9390 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Wilson, Hugh |
Término indicativo de función/relación |
author |
9 (RLIN) |
23766 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Chaffey, Dave |
Término indicativo de función/relación |
author |
9 (RLIN) |
21684 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación de Library of Congress |