MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02572nam a2200301 i 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
on1242772029 |
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
OCoLC |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
campo de control |
20240627122720.0 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
210201t20212021enka b 001 0 eng d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9781529720822 |
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA |
Número de control de sistema |
(OCoLC)1242772029 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro catalogador/agencia de origen |
UKMGB |
Lengua de catalogación |
eng |
Normas de descripción |
rda |
Centro/agencia transcriptor |
TBS |
Centro/agencia modificador |
OCLCO |
-- |
OCLCF |
-- |
YDX |
-- |
UKMGB |
-- |
PIF |
-- |
OG$ |
-- |
OCLCO |
-- |
UKNUC |
-- |
UOH |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
050 #4 - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de clasificación |
HF5415.1265 |
Número de documento/Ítem |
.D343 2021 |
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Dahl, Stephan |
Término indicativo de función/relación |
author |
9 (RLIN) |
21318 |
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Social media marketing |
Resto del título |
: theories & applications |
Mención de responsabilidad, etc. |
/ Stephan Dahl. |
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN |
Mención de edición |
Third edition. |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
London ; |
-- |
Thousand Oaks, CA : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Sage Publications, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2021. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
ix, 294 pages : |
Otras características físicas |
illustrations, charts (some color) ; |
Dimensiones |
24 cm. |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
Previous edition: 2018. |
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC. |
Nota de bibliografía, etc. |
Includes bibliographical references and index. |
505 0# - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
Pt. 1. Understanding actors in social media marketing — 1. Consumer tribes and communities — 2. Users and co-creation of value — 3. Brand and anthropomorphic marketing — 4. Influencer marketing — Pt. 2. Understanding platforms in social media marketing — 5. Traditional social media platforms — 6. Gaming and hybrid platforms — 7. Mobile and location-based platforms — Pt. 3. Understanding content in social media marketing — 8. Persuasiveness — 9. Engagement — 10. Electronic word of mouth (eWOM) — Pt. 4. Understanding context in social media marketing — 11. Measurement, metrics and analytics — 12. Cross-cultural aspects and implications — 13. Privacy, ethical and legal issues — 14. Afterword. |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
Providing a uniquely scholarly approach towards the subject, Social Media Marketing continues to draw on current trends and research to deliver a critical evaluation of social media marketing in relation to marketing theory and business and social science scholarship alongside industry perspectives. Now in its third edition, this popular text has been updated to include technological advances in practice such as AI and virtual marketing, alongside a brand-new chapter on the rise of influencer culture and marketing. Examples and case studies throughout also help students to contextualize the text through popular brands and platforms such as Instagram, Dunkin' Donuts, Amazon and also political marketing for social movements such as Extinction Rebellion. This text is essential reading for all marketing students, researchers and practitioners today. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Internet marketing |
9 (RLIN) |
1133 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Social media |
9 (RLIN) |
1729 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Business and Management |
9 (RLIN) |
2437 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación de Library of Congress |