MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02480cam a2200301Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
991004405849704336 |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
campo de control |
20240725111955.0 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
120330s2012 enka b 001 0 eng d |
010 ## - NÚMERO DE CONTROL DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de control de LC |
2012931634 |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9780500516263 |
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA |
Número de control de sistema |
(CaACU)3736071-01ucalg_inst |
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA |
Número de control de sistema |
(OCoLC)i9780500516263 |
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA |
Número de control de sistema |
(OCoLC)783160482 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro catalogador/agencia de origen |
BTCTA |
Lengua de catalogación |
eng |
Centro/agencia transcriptor |
BTCTA |
Centro/agencia modificador |
BDX |
-- |
UKMGB |
-- |
YDXCP |
-- |
YNK |
-- |
CDX |
-- |
UAT |
-- |
BKX |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
050 #4 - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de clasificación |
HF5823 |
Número de documento/Ítem |
.K65 2012 |
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Kolster, Thomas |
Fechas asociadas al nombre |
1978- |
9 (RLIN) |
23972 |
Término indicativo de función/relación |
author |
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Goodvertising |
Resto del título |
: creative advertising that cares |
Mención de responsabilidad, etc. |
/ Thomas Kolster. |
246 30 - FORMA VARIANTE DE TÍTULO |
Título propio/Titulo breve |
Creative advertising that cares |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
London : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Thames & Hudson, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2012. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
256 pages : |
Otras características físicas |
illustrations (chiefly color) ; |
Dimensiones |
29 cm. |
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC. |
Nota de bibliografía, etc. |
Includes bibliographical references and index. |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
Transparency — Connection — Simplicity — Collaboration — Compassion — Creativity — Contagiousness — Generosity — Insight — Positivity — Commitment. |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
Thought-provoking and innovative: responsible advertising by brands and charities worldwide, including Volkswagen, FIAT, Unilever, UNESCO, Greenpeace, Michelin, HP, and American Express.<br/><br/>Can advertising be a force for good? How can a brand use advertising to earn the trust of an audience? Demonstrating a brand’s corporate conscience or making audiences aware of its charitable or philanthropic activities is one of the great creative challenges an advertising agency can be given. Here is a collection of outstanding and effective campaigns that communicate the socially responsible nature of leading brands, products, and public organizations today. Deftly organized into ten chapters―Transparency, Connection, Simplicity, Collaboration, Passion, Creativity, Contagiousness, Generosity, Insight, and Full Commitment―it both inspires through great work and explains the principles involved. Over ninety campaigns in a full array of media channels are featured, and each is accompanied by a detailed commentary on the work. Including interviews and insights from leading advertising strategists, the book provides a comprehensive overview for professional advertising creatives, brand strategists, or anyone who works with a brand that values truth, trust, and responsibility. 400 color illustrations. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Advertising |
Subdivisión general |
Moral and ethical aspects |
9 (RLIN) |
13199 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Commercial art |
Subdivisión general |
Technique |
9 (RLIN) |
23973 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación de Library of Congress |