MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02929cam a22003018i 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
23388271 |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
campo de control |
20240625154510.0 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
231117s2024 mau 001 0 eng |
010 ## - NÚMERO DE CONTROL DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de control de LC |
2023047921 |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9780760384060 |
Información calificativa |
(hardcover) |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
ISBN cancelado o inválido |
9780760384077 |
Información calificativa |
(ebook) |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro catalogador/agencia de origen |
DLC |
Lengua de catalogación |
eng |
Normas de descripción |
rda |
Centro/agencia transcriptor |
DLC |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
042 ## - CÃDIGO DE AUTENTICACIÃN |
Código de autenticación |
pcc |
050 00 - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de clasificación |
HF5415.1255 |
Número de documento/Ítem |
.A3983 2024 |
100 1# - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Airey, David, |
Fechas asociadas al nombre |
1979- |
Término indicativo de función/relación |
author. |
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Identity designed |
Resto del título |
: the process |
Mención de responsabilidad, etc. |
/ David Airey. |
264 #1 - PRODUCCIÓN, PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, FABRICACIÓN Y COPYRIGHT |
Producción, publicación, distribución, fabricación y copyright |
Beverly, MA : |
Nombre del de productor, editor, distribuidor, fabricante |
Rockport, |
Fecha de producción, publicación, distribución, fabricación o copyright |
2024. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
239 pages : |
Otras características físicas |
illustrations (chiefly color) ; |
Dimensiones |
26 cm. |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
Includes index. |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
Introduction — 1. Research — 2. Strategy — 3. Design — 4. Implementation — The end. |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
Delve into the fascinating world of visual identities with Identity Designed: The Process, an essential resource by renowned graphic designer David Airey.<br/><br/>In this comprehensive and insightful book, Airey guides you through the four fundamental stages of the design process: research, strategy, design, and implementation. Written for a diverse audience, from design students to professionals in a range of roles, his unique insights and practical advice will help you succeed in crafting and managing impactful visual identities.<br/> <br/>Drawing upon his expertise and extensive knowledge of the design profession, Airey not only shares lessons learned from projects he’s worked on throughout his successful career—he also features compelling case studies from top-level design studios such as Frost*collective, Pentagram, Bond, Bielke&Yang, Manual, DutchScot, and many more. These case studies serve as illuminating examples, showcasing the application of effective identity design principles in everyday contexts.<br/> <br/>With its practical approach and thought-provoking analysis, Identity Designed: The Process equips you with the essential knowledge and tools needed to develop enduring, distinctive identities. By emphasizing the symbiotic relationship between creativity and strategic thinking, Airey guides you through the process of designing identities that resonate, that convey a persuasive brand narrative, and that ultimately improve how businesses function.<br/> <br/>Whether you’re a student or teacher looking for an updated reference, professional designer wanting to grow and refine your skills, a design enthusiast seeking inspiration, a marketing expert needing to improve company communications, or a business owner aiming to enhance your brand’s visual presence, Identity Designed: The Process is an invaluable resource. It will help you make intentional creative choices to positively shape and transform the visual world around you. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Branding (Marketing) |
9 (RLIN) |
6284 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Identity (Philosophical concept) |
9 (RLIN) |
23742 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Design |
9 (RLIN) |
2796 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Industrial design coordination |
9 (RLIN) |
23743 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación de Library of Congress |