MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02822cam a2200301 i 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
10054325 |
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
CaAEU |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
campo de control |
20240625143602.0 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
210811t20222022enkak b 001 0 eng d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9781529742183 |
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA |
Número de control de sistema |
(OCoLC)1263339335 |
Número de control cancelado/no válido |
(OCoLC)1263341756 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro catalogador/agencia de origen |
YDX |
Lengua de catalogación |
eng |
Normas de descripción |
rda |
Centro/agencia transcriptor |
TBS |
Centro/agencia modificador |
BDX |
-- |
UKMGB |
-- |
OCLCF |
-- |
OCLCO |
-- |
LDS |
-- |
OCLCO |
-- |
NLFNH |
-- |
CDX |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
050 #4 - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de clasificación |
HF5415.1255 |
Número de documento/Ítem |
.L43 2022 |
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Leahy, Rose |
Término indicativo de función/relación |
author |
9 (RLIN) |
23733 |
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Experiential marketing |
Resto del título |
: integrated theory & strategic application |
Mención de responsabilidad, etc. |
/ Rose Leahy, Pio Fenton, Holly Barry. |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
London ; Thousand Oaks, CA : Sage Publications, 2024. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
x, 212 pages : |
Otras características físicas |
illustrations, charts, tables forms (black and white) ; |
Dimensiones |
25 cm. |
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC. |
Nota de bibliografía, etc. |
Includes bibliographical references and index. |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
The experiential marketing environment — Origins of experiential marketing — The experiential concept — Experiences and relationship marketing — Brand management and experiential marketing — Experiential marketing and digital marketing — Experiential marketing implementation model — Integrating experiential marketing with the communications strategy — Budgeting for experiential marketing — Measuring the return of experiential marketing — Critical success factors for experiential marketing — Experiential marketing for the 21st century. |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
At a time when brand exposure is almost limitless, and ads have become more personalized than ever before, how do brands stand out and still win your attention?<br/><br/>Having previously struggled to assert its credibility theoretically and amongst executives, experiential marketing now forms a core feature of most marketing practices. This book resets the perspective on the experience as an effective means of achieving corporate marketing objectives in a way that is structured, purposeful and measurable.<br/><br/>Featuring over 40 examples from brands such as Netflix, Lego, Coca Cola, Vans, Asics and Sweaty Betty, this book revisits the theory around this type of marketing and shows you how to better integrate experiential marketing with other areas of marketing communications. The implementation model provided will help you develop robust campaigns that support overall marketing objectives and provide clarity on effectiveness to executives through a mechanism called Return on Integrated Experience (ROIE).<br/><br/>Experiential Marketing faces new challenges in a post-Covid era – this book will be the basis for overcoming those challenges and providing opportunities to marketers everywhere. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Branding (Marketing) |
9 (RLIN) |
6284 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Target marketing |
9 (RLIN) |
2386 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Relationship marketing |
9 (RLIN) |
7636 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Fenton, Pio |
Término indicativo de función/relación |
author |
9 (RLIN) |
23735 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Barry, Holly |
Término indicativo de función/relación |
author |
9 (RLIN) |
23736 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación de Library of Congress |