MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02741cam a22003138i 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
22021739 |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
campo de control |
20240625160339.0 |
006 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA--CARACTERÍSTICAS DEL MATERIAL ADICIONAL |
campo de control de longitud fija |
m |o d | |
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
cr_||||||||||| |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
210419s2021 mau o 001 0 eng |
010 ## - NÚMERO DE CONTROL DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de control de LC |
2021018402 |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9780760371497 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro catalogador/agencia de origen |
DLC |
Lengua de catalogación |
eng |
Centro/agencia transcriptor |
TBS |
Normas de descripción |
rda |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
042 ## - CÃDIGO DE AUTENTICACIÃN |
Código de autenticación |
pcc |
050 00 - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de clasificación |
NC1002.L63 |
Número de documento/Ítem |
M377 2021 |
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Martin, James |
Fechas asociadas al nombre |
1983- |
Término indicativo de función/relación |
author |
9 (RLIN) |
23746 |
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Made by James |
Resto del título |
: the honest guide to creativity and logo design |
Mención de responsabilidad, etc. |
/ James Martin. |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
Beverly, MA : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Quatro Publishing Group, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2021. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
223 pages : |
Otras características físicas |
illustrations (some color) ; |
Dimensiones |
26 cm. |
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC. |
Nota de bibliografía, etc. |
Includes index. |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
Introduction. Hello, it's me — The past, present, and future — Creating an effective work process — My honest and authentic approach to logo design — Working with clients — Logo case studies — Growth and longevity — Rude not to conclude. |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
Design better logos and become a more successful, confident graphic designer with Made by James as your guide.<br/><br/>*Winner of the 2021 American Graphic Design Award for Book Design from Graphic Design USA*<br/><br/>UK-based graphic designer James Martin shares his wealth of experience, information, and advice with one goal in mind: to help designers of all levels create better work and enjoy the process. James has designed hundreds of logos for a variety of top brands, and shares his unique creative process, from concept to sketches to final design. Learn how to create outstanding logos, craft and refine your creative process, build great relationships with clients, and become prolific and consistent.<br/><br/>Discover how James creates innovative, clever, and memorable logos with his own hands-on, step-by-step process that includes word mapping, rapid prototyping, and sketching ideas on paper. Learn how to become a visual storyteller by understanding the key factors of working with clients and making them a valued part of the process.<br/><br/>In addition to the important “hows” of logo design—techniques, ideas, and examples of creating logos and building brands—you will benefit from learning aspects of the business rarely discussed: how to become more disciplined, how to see failures as valuable experiences, and ways to avoid burnout.<br/><br/>James shows that design isn’t just about creating images; it’s about building trusting relationships with clients, finding inspiration and using it effectively, and sharing ideas and becoming part of a community. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Logos (Symbols) |
Subdivisión general |
Design |
9 (RLIN) |
23745 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Graphic arts |
9 (RLIN) |
23747 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Branding (Marketing) |
9 (RLIN) |
6284 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Commercial art |
Subdivisión general |
Design |
9 (RLIN) |
23748 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación de Library of Congress |