MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02253nam a22002537a 4500 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
240502b |||||||| |||| 00| 0 eng d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9780415899284 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro/agencia transcriptor |
TBS |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
050 ## - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de clasificación |
HF5415.2 |
Número de documento/Ítem |
.W74 2013 |
245 ## - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
The essentials of marketing research |
Mención de responsabilidad, etc. |
/ Lawrence S. Silver, [and three others]. |
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN |
Mención de edición |
Third edition. |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
New York, NY : Routledge, 2013. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
x, 362 pages : illustrations, charts, tables (black and white) ; 25 cm. |
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC. |
Nota de bibliografía, etc. |
Includes bibliographical references and index. |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
Pt. 1. The marketing process and decision making — 1. Introduction to marketing research — 2. Ethics in marketing research — pt. 2. Secondary data and research designs — 3. Secondary data — 4. Research designs: exploratory and qualitative research — 5. Research designs : descriptive and causal research — pt. 3. Measurement, data collection and sampling — 6. Measurement — 7. Primary data collection — 8. Designing the data-gathering instrument — 9. Sampling methods and sample size — 10. Fielding the data-gathering instrument — pt. 4. Data analysis and reporting — 11. Analyzing and interpreting data for decisions — 12. Advanced data analysis — 13. The research report — pt. 5. Cases. |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
Identifying and assessing the ways in which changes in the marketing mix affect consumer behavior is key to a successful marketing strategy.<br/>The Essentials of Marketing Research guides the student in designing, conducting and interpreting marketing research. This comprehensive textbook covers the full range of topics, including: Secondary research and data mining ; Internet marketing research ; Qualitative and exploratory research ; Statistical analysis ; Marketing research ethics.<br/>With learning objectives at the beginning of each chapter, a host of cases and a comprehensive companion website, this book offers a range of tools to help students develop and test their research and analytical skills. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Marketing research |
9 (RLIN) |
1465 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Market research |
Subdivisión general |
Case studies |
9 (RLIN) |
23463 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Wrenn, Bruce |
9 (RLIN) |
23464 |
Término indicativo de función/relación |
author |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Stevens, Robert |
9 (RLIN) |
23465 |
Término indicativo de función/relación |
author |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Loudon, David |
9 (RLIN) |
23466 |
Término indicativo de función/relación |
author |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación de Library of Congress |