MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
01643nam a22002417a 4500 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
240424b |||||||| |||| 00| 0 eng d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9783866413054 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro/agencia transcriptor |
TBS |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
ger |
050 ## - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de clasificación |
HF5415.1255 |
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Spanke, Matthias |
9 (RLIN) |
23372 |
Término indicativo de función/relación |
author |
245 ## - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Easy Branding in Fashion Retail |
Resto del título |
: Schritt für Schritt zur Markenbildung im Modehandel |
Mención de responsabilidad, etc. |
/ Matthias Spanke; Sonja Löbbel |
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN |
Mención de edición |
Bilingual edition. |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
Frankfurt am Main : Deutscher Fachverlag, 2015. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
208 pages : Illustrations, portraits (color) ; 24 cm. |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
Successful brands are authentic, distinctive and offer the customer a holistic emotional experience. The point of sale is of central importance for customers and the brand: This is where your brand comes to life and this is where you ensure your long-term success. In this practical guide for the fashion retailer you will learn ◦how to first define your target group, how to develop your brand individually, how to create a good story about your brand, which are the most important touchpoints between you and your customers and how to optimally stage these touchpoints and ◦what you can learn from the best in your industry. With the help of the numerous practical tips, expert opinions, visualizations and checklists, you can start successful brand building immediately — and create a unique brand experience for your customers step by step. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Clothing and dress |
Subdivisión general |
Marketing |
9 (RLIN) |
11576 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Branding (Marketing) |
9 (RLIN) |
6284 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Retail trade |
9 (RLIN) |
6285 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Löbbel, Sonja |
9 (RLIN) |
23373 |
Término indicativo de función/relación |
author |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación de Library of Congress |