MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
01758nam a22002177a 4500 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
240424b |||||||| |||| 00| 0 eng d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9789401475037 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro/agencia transcriptor |
TBS |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
050 ## - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de clasificación |
HD60 |
Número de documento/Ítem |
.V48 2021 |
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Verstraete, Isabel |
9 (RLIN) |
23366 |
Término indicativo de función/relación |
author |
245 ## - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Does your brand care? |
Resto del título |
: building a better world with the CARE principles |
Mención de responsabilidad, etc. |
/ Isabel Verstraete. |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
Leuven ; Amsterdam : Lannoo Campus, 2021. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
152 pages : illustrations (color) ; 24 cm. |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
1. Why I developed the C A R E Principles : a personal note — 2. The ‘next normal’ : tooling up for constant change — 3. Why brands should start showing they care today - if they want to thrive tomorrow — 4. The C A R E Principles : how collaboration, agility, reliability and empath can make your brand future-proof — 5. Why collaboration is key — 6. Why agility matters — 7. Why reliability is crucial — 8. Why empathy works — 9. Embracing the new kids on the block : Generations Z and Alpha — 10. The C A R E SCAN : How much does your company C A R E? |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
We live in turbulent times. In the future companies will have to take responsibility and try to provide a solution to social problems. The C A R E principles are precisely designed to help companies to stay relevant and moreover prepare for the increasingly demanding customer. This book inspires with numerous cases from all sectors, all over the world. From start-ups to multinationals. It shows that everyone, including companies, can show what they really care about. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Social responsibility of business |
9 (RLIN) |
2683 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Industries |
Subdivisión general |
Social aspects |
9 (RLIN) |
21633 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Marketing |
Subdivisión general |
Moral and ethical aspects |
9 (RLIN) |
23367 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación de Library of Congress |