MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02088nam a22002537a 4500 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
240423b |||||||| |||| 00| 0 eng d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9780199499045 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro/agencia transcriptor |
TBS |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
050 ## - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de clasificación |
HF5438.4 |
Número de documento/Ítem |
.P354 2019 |
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Panda, Tapan K. |
Forma completa/desarrollada del nombre |
(Tapan Kumar) |
9 (RLIN) |
23361 |
Término indicativo de función/relación |
author |
245 ## - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Sales and distribution management |
Mención de responsabilidad, etc. |
/ Tapan K. Panda, Sunil Sahadev. |
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN |
Mención de edición |
Third edition. |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
New Delhi, India : Oxford University Press, 2019. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
xiii, 488 pages : illustrations, graphs, tables (black and white) ; 25 cm. |
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC. |
Nota de bibliografía, etc. |
Includes bibliographical references and index. |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
1. Introduction to sales management — 2. Selling skills and selling strategies — 3. The selling process — 4. Managing sales information — 5. Sales force automation — 6. Sales organization — 7. Management of sales territory — 8. Management of sales quota — 9. Recruitment and selection of the sales force — 10. Training the sales force — 11. Sales force motivation — 12. Sales force compensation & evaluation — 13. Sales force control 272 — pt. 2. Distribution management — 14. Distribution channel management—an introduction — 15. Designing customer-oriented marketing channels — 16. Customer-oriented logistics management — 17. E-commerce and distribution channel management — 18. Channel information systems — 19. Managing channel member behaviour — 20. Managing wholesalers and franchisees — 21. Retail management — 22. Managing the international channels of distribution. |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
Sales and Distribution Management in its third edition provides detailed discussions on the techniques and strategies used by marketers to deal with increasing competition in the market. With its application-oriented approach and new real-life cases, this book would be useful to marketing professionals besides students. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Sales management |
9 (RLIN) |
291 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Marketing channels |
9 (RLIN) |
5051 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Physical distribution of goods |
9 (RLIN) |
23362 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Sahadev, Sunil |
9 (RLIN) |
23363 |
Término indicativo de función/relación |
author |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación de Library of Congress |