MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
03364pam a2200301 i 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
9947744 |
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
CaAEU |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
campo de control |
20240702171823.0 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
220117t20222022enka b 001 0 eng d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9780192893468 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro catalogador/agencia de origen |
UKMGB |
Lengua de catalogación |
eng |
Normas de descripción |
rda |
Centro/agencia transcriptor |
TBS |
Centro/agencia modificador |
OCLCO |
-- |
OCLCF |
-- |
OCLCO |
-- |
CDX |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
050 #4 - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de clasificación |
HF5415 |
Número de documento/Ítem |
.B26 2022 |
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Baines, Paul |
Fechas asociadas al nombre |
1973- |
Término indicativo de función/relación |
author |
9 (RLIN) |
12484 |
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Marketing |
Mención de responsabilidad, etc. |
/ Paul Baines, Sara Rosengren, Paolo Antonetti. |
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN |
Mención de edición |
Sixth edition. |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
Oxford : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Oxford University Press, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2022. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
xxxii, 750 pages : |
Otras características físicas |
illustrations (chiefly color) ; |
Dimensiones |
27 cm. |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
Previous edition written by Paul Baines, Chris Fill, Sara Rosengren, Paolo Antonetti. 2019. |
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC. |
Nota de bibliografía, etc. |
Includes bibliographical references and index. |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
pt. 1. Core principles, context and customers — Marketing principles and practice — The marketing environment — Consumer buying behaviour — Business to business marketing — Services and relationship marketing — pt. 2. Marketing strategy — Marketing strategy — Marketing research and analytics — Market segmentation and positioning — International marketing development — Branding decisions — pt. 3. Marketing tactics — Product : new proposition development and innovation — Place : channels, supply chains, and retailing — Price and customer value — Promotion I : principles of marketing communications — Promotion II : configuring the marketing communications mix — Digital and social media marketing — pt. 4. Marketing and society — Not-for-profit and social marketing — Marketing, society, sustainability and ethics. |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
How does Google support organizations in their transformation to digital marketing?<br/><br/>How does the International Food Waste Coalition influence more sustainable behaviour?<br/><br/>How did a producer of Thai herbal toothpaste amend their marketing mix to maintain sales during COVID-19?<br/><br/>With insights from leading practitioners and exploration of the latest issues to affect consumers and businesses alike, Marketing answers these questions and more to provide students with the skills they need to successfully engage with marketing across all areas of society.<br/><br/>Founded on rigorous research, this critical text presents a current, complete guide to marketing success and explores topical issues such as sustainability and digital transformation. Its broadest ever range of examples, Practitioner Insights and Market Insights also give readers a unique view into the fascinating worlds of marketing professionals. Individuals from Arch Creative, Klarna, eDreams Odigeo and Watson Farley & Williams are just a few of the practitioners that join the authors to offer real-life insights and career advice to those starting out in the industry.<br/><br/>Review and discussion questions conclude each chapter, prompting readers to examine the themes discussed in more detail, and encouraging them to engage critically with the theory. New critical thinking questions also accompany the links to seminal papers throughout each chapter, presenting the opportunity for students to take their learning further. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Marketing |
9 (RLIN) |
1020 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Marketing |
Subdivisión general |
Management |
9 (RLIN) |
9256 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Antonetti, Paolo |
Término indicativo de función/relación |
author |
9 (RLIN) |
12483 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Rosengren, Sara |
Término indicativo de función/relación |
author |
9 (RLIN) |
12485 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación de Library of Congress |