Marketing (Record no. 4036)

MARC details
000 -CABECERA
campo de control de longitud fija 03364pam a2200301 i 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
campo de control 9947744
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL
campo de control CaAEU
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
campo de control 20240702171823.0
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija 220117t20222022enka b 001 0 eng d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO
Número Internacional Estándar del Libro 9780192893468
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro catalogador/agencia de origen UKMGB
Lengua de catalogación eng
Normas de descripción rda
Centro/agencia transcriptor TBS
Centro/agencia modificador OCLCO
-- OCLCF
-- OCLCO
-- CDX
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente eng
050 #4 - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO
Número de clasificación HF5415
Número de documento/Ítem .B26 2022
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Baines, Paul
Fechas asociadas al nombre 1973-
Término indicativo de función/relación author
9 (RLIN) 12484
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Marketing
Mención de responsabilidad, etc. / Paul Baines, Sara Rosengren, Paolo Antonetti.
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN
Mención de edición Sixth edition.
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC.
Lugar de publicación, distribución, etc. Oxford :
Nombre del editor, distribuidor, etc. Oxford University Press,
Fecha de publicación, distribución, etc. 2022.
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión xxxii, 750 pages :
Otras características físicas illustrations (chiefly color) ;
Dimensiones 27 cm.
500 ## - NOTA GENERAL
Nota general Previous edition written by Paul Baines, Chris Fill, Sara Rosengren, Paolo Antonetti. 2019.
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC.
Nota de bibliografía, etc. Includes bibliographical references and index.
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO
Nota de contenido con formato pt. 1. Core principles, context and customers — Marketing principles and practice — The marketing environment — Consumer buying behaviour — Business to business marketing — Services and relationship marketing — pt. 2. Marketing strategy — Marketing strategy — Marketing research and analytics — Market segmentation and positioning — International marketing development — Branding decisions — pt. 3. Marketing tactics — Product : new proposition development and innovation — Place : channels, supply chains, and retailing — Price and customer value — Promotion I : principles of marketing communications — Promotion II : configuring the marketing communications mix — Digital and social media marketing — pt. 4. Marketing and society — Not-for-profit and social marketing — Marketing, society, sustainability and ethics.
520 ## - SUMARIO, ETC.
Sumario, etc. How does Google support organizations in their transformation to digital marketing?<br/><br/>How does the International Food Waste Coalition influence more sustainable behaviour?<br/><br/>How did a producer of Thai herbal toothpaste amend their marketing mix to maintain sales during COVID-19?<br/><br/>With insights from leading practitioners and exploration of the latest issues to affect consumers and businesses alike, Marketing answers these questions and more to provide students with the skills they need to successfully engage with marketing across all areas of society.<br/><br/>Founded on rigorous research, this critical text presents a current, complete guide to marketing success and explores topical issues such as sustainability and digital transformation. Its broadest ever range of examples, Practitioner Insights and Market Insights also give readers a unique view into the fascinating worlds of marketing professionals. Individuals from Arch Creative, Klarna, eDreams Odigeo and Watson Farley & Williams are just a few of the practitioners that join the authors to offer real-life insights and career advice to those starting out in the industry.<br/><br/>Review and discussion questions conclude each chapter, prompting readers to examine the themes discussed in more detail, and encouraging them to engage critically with the theory. New critical thinking questions also accompany the links to seminal papers throughout each chapter, presenting the opportunity for students to take their learning further.
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Marketing
9 (RLIN) 1020
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Marketing
Subdivisión general Management
9 (RLIN) 9256
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL
Nombre de persona Antonetti, Paolo
Término indicativo de función/relación author
9 (RLIN) 12483
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL
Nombre de persona Rosengren, Sara
Término indicativo de función/relación author
9 (RLIN) 12485
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA)
Fuente del sistema de clasificación o colocación Clasificación de Library of Congress
Holdings
Estado de retiro Estado de pérdida Fuente del sistema de clasificación o colocación Estado dañado No para préstamo Biblioteca de origen Biblioteca actual Fecha de adquisición Total de préstamos Signatura topográfica completa Código de barras Fecha visto por última vez Número de copia Precio válido a partir de Tipo de ítem Koha
    Clasificación de Library of Congress     TBS Barcelona TBS Barcelona 16/04/2024   HF5415 BAI B05369 16/04/2024 1 16/04/2024 Recommended bibliography book

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