A practitioner's guide to account-based marketing (Record no. 4035)

MARC details
000 -CABECERA
campo de control de longitud fija 03165cam a2200301 i 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
campo de control 19459216
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
campo de control 20240527132600.0
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija 170123s2017 nyu b 001 0 eng
010 ## - NÚMERO DE CONTROL DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO
Número de control de LC 2016050881
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO
Número Internacional Estándar del Libro 9780749479893
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro catalogador/agencia de origen DLC
Lengua de catalogación eng
Centro/agencia transcriptor DLC
Normas de descripción rda
Centro/agencia modificador DLC
042 ## - CÓDIGO DE AUTENTICACIÓN
Código de autenticación pcc
050 00 - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO
Número de clasificación HF5415.122
Número de documento/Ítem .B867 2017
100 1# - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Burgess, Bev,
Término indicativo de función/relación author.
245 12 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título A practitioner's guide to account-based marketing
Resto del título : accelerating growth in strategic accounts
Mención de responsabilidad, etc. / Bev Burgess, Dave Munn.
264 #1 - PRODUCCIÓN, PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, FABRICACIÓN Y COPYRIGHT
Producción, publicación, distribución, fabricación y copyright New York :
Nombre del de productor, editor, distribuidor, fabricante Kogan Page,
Fecha de producción, publicación, distribución, fabricación o copyright 2017.
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión xx, 265 pages ;
Dimensiones 24 cm
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC.
Nota de bibliografía, etc. Includes bibliographical references and index.
505 0# - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO
Nota de contenido con formato The essentials of account-based marketing — Building the right foundations for account-based marketing — Investing in the right tools and technologies — Deciding which accounts to focus on — The abm adoption model — Account-based marketing step-by-step — Knowing what is driving the account — Playing to the client's needs — Mapping and profiling stakeholders — Developing targeted value propositions — Planning integrated sales and marketing campaigns — Executing integrated campaigns — Evaluating results and updating plans — Developing your career as an account-based marketer — The competencies you need to do account-based marketing — Managing your abm career — Index.
520 ## - SUMARIO, ETC.
Sumario, etc. Account-based marketing, also known as client-centric marketing, is in the process of transforming modern marketing practice. It involves taking a strategic approach to business to business marketing, whereby important individual accounts are treated as markets in their own right. After all, many of the world's leading companies have annual revenues the size of some countries' GDP, so for the businesses that provide services and solutions to these companies, such key accounts truly do represent a global market. A Practitioner's Guide to Account-Based Marketing explores the development of account-based marketing (ABM) as a business practice, and outlines a clear, step-by-step process for readers who wish to set up an ABM programme to accelerate growth.<br/><br/>Rich with fascinating case studies and personal stories, A Practitioner's Guide to Account-Based Marketing offers readers privileged access to lessons learned by pioneering companies in the field, including BT, Fujitsu, IBM, Juniper Networks, Microsoft, SAP, and many more. The text is fully endorsed by the Information Technology Services Marketing Association (ITSMA), who run the only formally recognized qualification in the sector: the Account-Based Marketing Certification Programme. Meticulously researched and highly practical, A Practitioner's Guide to Account-Based Marketing will help all marketers strengthen relationships, build reputation, and increase revenues in their most important accounts.
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Marketing
Subdivisión general Key accounts.
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Selling
Subdivisión general Key accounts.
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Relationship marketing.
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Industrial marketing
Subdivisión general Management.
653 ## - TÉRMINO DE INDIZACIÓN--NO CONTROLADO
Término no controlado Bibliography MSc - Marketing Management: Account-Based Marketing
700 1# - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL
Nombre de persona Munn, Dave,
Término indicativo de función/relación author.
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA)
Fuente del sistema de clasificación o colocación Clasificación de Library of Congress
Holdings
Estado de retiro Estado de pérdida Fuente del sistema de clasificación o colocación Estado dañado No para préstamo Biblioteca de origen Biblioteca actual Fecha de adquisición Total de préstamos Signatura topográfica completa Fecha visto por última vez Número de copia Precio válido a partir de Tipo de ítem Koha
    Clasificación de Library of Congress     TBS Barcelona TBS Barcelona 16/04/2024   SOON AVAILABLE 16/04/2024 1 16/04/2024 Recommended bibliography book

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