MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
03165cam a2200301 i 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
19459216 |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
campo de control |
20240527132600.0 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
170123s2017 nyu b 001 0 eng |
010 ## - NÚMERO DE CONTROL DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de control de LC |
2016050881 |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9780749479893 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro catalogador/agencia de origen |
DLC |
Lengua de catalogación |
eng |
Centro/agencia transcriptor |
DLC |
Normas de descripción |
rda |
Centro/agencia modificador |
DLC |
042 ## - CÃDIGO DE AUTENTICACIÃN |
Código de autenticación |
pcc |
050 00 - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de clasificación |
HF5415.122 |
Número de documento/Ítem |
.B867 2017 |
100 1# - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Burgess, Bev, |
Término indicativo de función/relación |
author. |
245 12 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
A practitioner's guide to account-based marketing |
Resto del título |
: accelerating growth in strategic accounts |
Mención de responsabilidad, etc. |
/ Bev Burgess, Dave Munn. |
264 #1 - PRODUCCIÓN, PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, FABRICACIÓN Y COPYRIGHT |
Producción, publicación, distribución, fabricación y copyright |
New York : |
Nombre del de productor, editor, distribuidor, fabricante |
Kogan Page, |
Fecha de producción, publicación, distribución, fabricación o copyright |
2017. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
xx, 265 pages ; |
Dimensiones |
24 cm |
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC. |
Nota de bibliografía, etc. |
Includes bibliographical references and index. |
505 0# - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
The essentials of account-based marketing — Building the right foundations for account-based marketing — Investing in the right tools and technologies — Deciding which accounts to focus on — The abm adoption model — Account-based marketing step-by-step — Knowing what is driving the account — Playing to the client's needs — Mapping and profiling stakeholders — Developing targeted value propositions — Planning integrated sales and marketing campaigns — Executing integrated campaigns — Evaluating results and updating plans — Developing your career as an account-based marketer — The competencies you need to do account-based marketing — Managing your abm career — Index. |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
Account-based marketing, also known as client-centric marketing, is in the process of transforming modern marketing practice. It involves taking a strategic approach to business to business marketing, whereby important individual accounts are treated as markets in their own right. After all, many of the world's leading companies have annual revenues the size of some countries' GDP, so for the businesses that provide services and solutions to these companies, such key accounts truly do represent a global market. A Practitioner's Guide to Account-Based Marketing explores the development of account-based marketing (ABM) as a business practice, and outlines a clear, step-by-step process for readers who wish to set up an ABM programme to accelerate growth.<br/><br/>Rich with fascinating case studies and personal stories, A Practitioner's Guide to Account-Based Marketing offers readers privileged access to lessons learned by pioneering companies in the field, including BT, Fujitsu, IBM, Juniper Networks, Microsoft, SAP, and many more. The text is fully endorsed by the Information Technology Services Marketing Association (ITSMA), who run the only formally recognized qualification in the sector: the Account-Based Marketing Certification Programme. Meticulously researched and highly practical, A Practitioner's Guide to Account-Based Marketing will help all marketers strengthen relationships, build reputation, and increase revenues in their most important accounts. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Marketing |
Subdivisión general |
Key accounts. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Selling |
Subdivisión general |
Key accounts. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Relationship marketing. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Industrial marketing |
Subdivisión general |
Management. |
653 ## - TÉRMINO DE INDIZACIÓN--NO CONTROLADO |
Término no controlado |
Bibliography MSc - Marketing Management: Account-Based Marketing |
700 1# - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Munn, Dave, |
Término indicativo de función/relación |
author. |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación de Library of Congress |