MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02430nam a2200301Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
387 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230305s2004 xx 000 0 und d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9780674013254 |
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA |
Código de área geográfica |
en_UK |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
What the best college teachers do |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
|
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Harvard University Press, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2004 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
207 p. ; 22 cm |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
1. Introduction: Defining the Best |
Mención de responsabilidad |
2. What Do They Know about How We Learn?-- |
-- |
3. How Do They Prepare to Teach?-- |
-- |
4. What Do They Expect of Their Students?-- |
-- |
5. How Do They Conduct Class?-- |
-- |
6. How Do They Treat Their Students?-- |
-- |
7. How Do They Evaluate Their Students and Themselves?-- |
-- |
Epilogue: What Can We Learn from Them?-- |
-- |
Appendix: How the Study Was Conducted-- |
-- |
Notes-- |
-- |
Acknowledgments-- |
-- |
Index-- |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
What makes a great teacher great? Who are the professors students remember long after graduation? This book, the conclusion of a fifteen-year study of nearly one hundred college teachers in a wide variety of fields and universities, offers valuable answers for all educators. ; ; The short answer is-it's not what teachers do, it's what they understand. Lesson plans and lecture notes matter less than the special way teachers comprehend the subject and value human learning. Whether historians or physicists, in El Paso or St. Paul, the best teachers know their subjects inside and out-but they also know how to engage and challenge students and to provoke impassioned responses. Most of all, they believe two things fervently: that teaching matters and that students can learn. ; ; In stories both humorous and touching, Ken Bain describes examples of ingenuity and compassion, of students' discoveries of new ideas and the depth of their own potential. What the Best College Teachers Do is a treasure trove of insight and inspiration for first-year teachers and seasoned educators. |
630 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME |
Título uniforme |
LB - Theory and practice of education |
9 (RLIN) |
933 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Enseñanza universitaria |
9 (RLIN) |
2578 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Higher education |
9 (RLIN) |
7088 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
|
9 (RLIN) |
12 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Bain, Ken |
Término indicativo de función/relación |
Author |
9 (RLIN) |
939 |
856 ## - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS |
Identificador Uniforme del Recurso |
<a href="http://books.google.com/books?id=YwPCxQpxKbIC&printsec=frontcover&dq=what+best+college+teachers+do&hl=es&ei=LXa9TJy_AYHm4gatuY3ZAQ&sa=X&oi=book_result&ct=book-thumbnail&resnum=1&ved=0CCwQ6wEwAA#v=onepage&q&f=false">http://books.google.com/books?id=YwPCxQpxKbIC&printsec=frontcover&dq=what+best+college+teachers+do&hl=es&ei=LXa9TJy_AYHm4gatuY3ZAQ&sa=X&oi=book_result&ct=book-thumbnail&resnum=1&ved=0CCwQ6wEwAA#v=onepage&q&f=false</a> |
902 ## - ELEMENTOS DE DATOS B LOCAL, LDB (RLIN) |
a |
541 |
905 ## - ELEMENTOS DE DATOS E LOCAL, LDE (RLIN) |
a |
m |
912 ## - |
-- |
2004-01-01 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Código de la institución [OBSOLETO] |
1 |
953 ## - |
-- |
2010-10-19 12:42:45 |