MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02819cam a22003134a 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
3899195 |
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
CaAEU |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
campo de control |
20240411144129.0 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
061026s2007 maua b 001 0 eng |
010 ## - NÚMERO DE CONTROL DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de control de LC |
2006035422 |
015 ## - NÚMERO DE BIBLIOGRAFÍA NACIONAL |
Número de bibliografía nacional |
GBA6A2644 |
Fuente |
bnb |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9781422103326 |
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA |
Número de control de sistema |
ocm74649067 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro catalogador/agencia de origen |
DLC |
Lengua de catalogación |
eng |
Centro/agencia transcriptor |
DLC |
Centro/agencia modificador |
BAKER |
-- |
UKM |
-- |
BTCTA |
-- |
YDXCP |
-- |
C#P |
-- |
AEU |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
English |
050 00 - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de clasificación |
HF5691 |
Número de documento/Ítem |
.D38 2007 |
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Davenport, Thomas H. |
Fechas asociadas al nombre |
1954- |
9 (RLIN) |
23221 |
Término indicativo de función/relación |
author |
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Competing on analytics |
Resto del título |
: the new science of winning |
Mención de responsabilidad, etc. |
/ Thomas H. Davenport and Jeanne G. Harris. |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
Boston, MA : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Harvard Business School Press, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2007. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
xv, 218 pages : illustrations (black and white) ; 25 cm. |
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC. |
Nota de bibliografía, etc. |
Includes bibliographical references (pages 187-197) and index. |
505 0# - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
Foreword / by Gary Loveman -- The nature of analytical competition -- What makes an analytical competitor? -- Analytics and business performance -- Competing on analytics with internal processes -- Competing on analytics with external processes -- Building an analytical capability -- A roadmap to enhanced analytical capabilities -- Managing analytical people -- The architecture of business intelligence -- The future of analytical competition. |
520 1# - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
In Competing on Analytics: The New Science of Winning, Thomas H. Davenport and Jeanne G. Harris argue that the frontier for using data has shifted dramatically. Leading companies are doing more than just collecting and storing information in large quantities. They're now building their competitive strategies around data-driven insights that are, in turn, generating impressive business results. Their secret weapon? Analytics: sophisticated quantitative and statistical analysis and predictive modeling supported by data-savvy senior leaders and powerful information technology. Why compete on analytics? At a time when companies in many industries offer similar products and use similar technology, distinctive business processes count among the last remaining points of differentiation. Many previous bases for competition — such as geographical advantage or protective regulation — have been eroded by globalization- Proprietary technologies are rapidly copied, and breakthrough innovations in products or services are increasingly difficult to achieve. That leaves three things as the basis for competition: efficient and effective execution, smart decision-making and the ability to wring every last drop of value from business processes — all of which can be gained through sophisticated use of analytics. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Data mining |
9 (RLIN) |
7979 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Business intelligence |
9 (RLIN) |
7978 |
653 ## - TÉRMINO DE INDIZACIÓN--NO CONTROLADO |
Término no controlado |
Bibliography B2 PBT Principles of Programming |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Harris, Jeanne G. |
9 (RLIN) |
23222 |
Término indicativo de función/relación |
author |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación de Library of Congress |