MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02880pam a2200349 i 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
8071892 |
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
CaAEU |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
campo de control |
20240411143400.0 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
170331t20172017mau b 001 0 eng c |
010 ## - NÚMERO DE CONTROL DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de control de LC |
2017013509 |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9781633693722 |
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA |
Número de control de sistema |
ocn979556809 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro catalogador/agencia de origen |
MH/DLC |
Lengua de catalogación |
eng |
Normas de descripción |
rda |
Centro/agencia transcriptor |
HLS |
Centro/agencia modificador |
DLC |
-- |
BTCTA |
-- |
YDX |
-- |
OCLCO |
-- |
OCLCF |
-- |
OCLCA |
-- |
BKL |
-- |
UAB |
-- |
AEU |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
English |
042 ## - CÃDIGO DE AUTENTICACIÃN |
Código de autenticación |
pcc |
050 00 - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de clasificación |
HD38.7 |
Número de documento/Ítem |
.D38 2017 |
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Davenport, Thomas H. |
Fechas asociadas al nombre |
1954- |
Término indicativo de función/relación |
author |
9 (RLIN) |
23221 |
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Competing on analytics |
Resto del título |
: the new science of winning |
Mención de responsabilidad, etc. |
/ by Thomas H. Davenport and Jeanne G. Harris. |
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN |
Mención de edición |
Updated, with a new introduction. |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
Boston, MA : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Harvard Business Review Press, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2017. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
ix, 295 pages : illustrations (black and white) ; 25 cm. |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
Revision of: Davenport, Thomas H., 1954- Competing on analytics. Boston, Mass. : Harvard Business School Press, ©2007 |
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC. |
Nota de bibliografía, etc. |
Includes bibliographical references (pages 365-277) and index. |
505 0# - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
Part I. The nature of analytical competition: The nature of analytical competition -- What makes an analytical competitor? -- Analytics and business performance -- Competing on analytics with internal processes -- Competing on analytics with external processes -- Part II. Building an analytical capability: A roadmap to enhanced analytical capabilities -- Managing analytical people -- The architectures of analytics and big data -- The future of analytical competition. |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
Leading companies are doing more than just collecting and storing data in large quantities--they're now driving their competitive strategies based on data-driven insights. And achieving impressive results: Identifying the most profitable customers, accelerating product innovation, optimizing supply chains and pricing, and leveraging the true drivers of financial performance. The secret weapon? Analytics--sophisticated quantitative and statistical analysis and predictive modeling supported by data-savvy leaders and powerful information technology. In Competing on Analytics, Davenport and Harris explain how analytics are transforming the basis of competition in industry after industry. They show how organizations as diverse as Procter & Gamble, Capital One, CEMEX, and the Boston Red Sox are using these tools to outperform rivals, by applying analytics to finance, manufacturing, R&D, HR, and with customers and suppliers. Presenting a practical framework of the five stages of analytical competition, this book provides managers with the roadmap for becoming an analytical competitor.-- |
Fuente proveedora |
Provided by publisher |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Business intelligence |
9 (RLIN) |
7978 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Data mining |
9 (RLIN) |
7979 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Competition |
9 (RLIN) |
1642 |
653 ## - TÉRMINO DE INDIZACIÓN--NO CONTROLADO |
Término no controlado |
Bibliography B2 PBT Principles of Programming |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Harris, Jeanne G. |
Término indicativo de función/relación |
author |
9 (RLIN) |
23222 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación de Library of Congress |