MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
01838nam a22002175i 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
991061038026306706 |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
campo de control |
20240319104120.0 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
231023s2014 xxk|||||r|||||0|| 0 eng|c |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9780198714811 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro catalogador/agencia de origen |
ES-BaUPF |
Lengua de catalogación |
cat |
Normas de descripción |
rda |
Centro/agencia transcriptor |
ES-BaUPF |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
English |
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Özalp Özer |
9 (RLIN) |
22445 |
245 04 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
The Oxford handbook of pricing management |
Mención de responsabilidad, etc. |
edited by Özalp Özer and Robert Phillips |
264 #1 - PRODUCCIÓN, PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, FABRICACIÓN Y COPYRIGHT |
Producción, publicación, distribución, fabricación y copyright |
Oxford : |
Nombre del de productor, editor, distribuidor, fabricante |
Oxford University Press, |
Fecha de producción, publicación, distribución, fabricación o copyright |
[2014] |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
976 pages : |
Otras características físicas |
illustracions ; |
Dimensiones |
23 cm |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
The Oxford Handbook of Pricing Management is a comprehensive guide to the theory and practice of pricing across industries, environments, and methodologies. The Handbook illustrates the wide variety of pricing approaches that are used in different industries. It also covers the diverse range of methodologies that are needed to support pricing decisions across these different industries. It includes more than 30 chapters written by pricing leaders from industry, consulting, and academia. It explains how pricing is actually performed in a range of industries, from airlines and internet advertising to electric power and health care. The volume covers the fundamental principles of pricing, such as price theory in economics, models of consumer demand, game theory, and behavioural issues in pricing, as well as specific pricing tactics such as customized pricing, nonlinear pricing, dynamic pricing, sales promotions, markdown management, revenue management, and auction pricing. In addition, there are articles on the key issues involved in structuring and managing a pricing organization, setting a global pricing strategy, and pricing in business-to-business settings. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Pricing |
9 (RLIN) |
1959 |
700 1# - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Özer, Özalp |
Término indicativo de función/relación |
editor |
700 1# - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Phillips, Robert |
Término indicativo de función/relación |
editor |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación de Library of Congress |