MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02925nam a22002777a 4500 |
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
OSt |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
campo de control |
20240926170955.0 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230710b |||||||| |||| 00| 0 eng d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9781625274496 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro/agencia transcriptor |
TBS |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
050 ## - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de clasificación |
HF5415.153 |
Número de documento/Ítem |
.K53 2015 |
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Kim, W. Chan |
9 (RLIN) |
1645 |
Término indicativo de función/relación |
author |
245 ## - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Blue ocean strategy |
Resto del título |
: how to create uncontested market space and make the competition irrelevant |
Mención de responsabilidad, etc. |
/ W. Chan Kim, Renée Mauborgne. |
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN |
Mención de edición |
Expanded edition. |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
Boston, MA : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Harvard Business Review Press, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2015. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
xxviii, 287 pages : illustrations, graphs, tables (black and white) ; 25 cm. |
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC. |
Nota de bibliografía, etc. |
Includes bibliographical references and index. |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
Creating blue oceans — Analytical tools and frameworks — Reconstruct market boundaries — Focus on the big picture, not the numbers — Reach beyond existing demand — Get the strategic sequence right — Overcome key organizational hurdles — Build execution into strategy — The sustainability and renewal of blue ocean strategy. |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
In this perennial bestseller, embraced by organizations and industries worldwide, globally preeminent management thinkers W. Chan Kim and Renée Mauborgne challenge everything you thought you knew about the requirements for strategic success. Recognized as one of the most iconic and impactful strategy books ever written, "Blue Ocean Strategy," now updated with fresh content from the authors, argues that cutthroat competition results in nothing but a bloody red ocean of rivals fighting over a shrinking profit pool. Based on a study of 150 strategic moves (spanning more than 100 years across 30 industries), the authors argue that lasting success comes not from battling competitors but from creating "blue oceans"—untapped new market spaces ripe for growth.<br/><br/>"Blue Ocean Strategy" presents a systematic approach to making the competition irrelevant and outlines principles and tools any organization can use to create and capture their own blue oceans. This expanded edition includes: A new preface by the authors: Help! My Ocean Is Turning Red ; Updates on all cases and examples in the book, bringing their stories up to the present time ; Two new chapters and an expanded third one—Alignment, Renewal, and Red Ocean Traps—that address the most pressing questions readers have asked over the past 10 years.<br/><br/>A landmark work that upends traditional thinking about strategy, this bestselling book charts a bold new path to winning the future. Consider this your guide to creating uncontested market space—and making the competition irrelevant. |
526 ## - NOTA DE INFORMACIÓN SOBRE EL PROGRAMA DE ESTUDIO |
Nombre del programa |
B2 PBT Entrepreneurial Mindset and Problem Analysis | B2 PBT Creativity & Innovation | B3ASP ENT: From Idea to Model |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
New products |
9 (RLIN) |
8236 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Market segmentation |
9 (RLIN) |
952 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Mauborgne, Renée |
9 (RLIN) |
1644 |
Término indicativo de función/relación |
author |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación de Library of Congress |