No logo : (Record no. 3696)

MARC details
000 -CABECERA
campo de control de longitud fija 02797cam a2200301 a 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
campo de control 16500210
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
campo de control 20240319104112.0
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija 101013t20102009nyua b 001 0 eng
010 ## - NÚMERO DE CONTROL DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO
Número de control de LC 2010483071
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO
Número Internacional Estándar del Libro 9780007340774
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro catalogador/agencia de origen DLC
Centro/agencia transcriptor DLC
050 00 - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO
Número de clasificación HD2755.5
Número de documento/Ítem .K575 2010
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente English
100 1# - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Klein, Naomi,
Fechas asociadas al nombre 1970-
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título No logo :
Resto del título no space, no choice, no jobs /
Mención de responsabilidad, etc. Naomi Klein.
246 1# - FORMA VARIANTE DE TÍTULO
Título propio/Titulo breve No space, no choice, no jobs
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN
Mención de edición 10th anniversary ed., 3rd ed.
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC.
Lugar de publicación, distribución, etc. New York :
Nombre del editor, distribuidor, etc. Picador,
Fecha de publicación, distribución, etc. 2010, c2009.
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión xli, 502 p. :
Otras características físicas ill. ;
Dimensiones 21 cm.
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC.
Nota de bibliografía, etc. Includes bibliographical references (p. [491]-493) and index.
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO
Nota de contenido con formato No logo at ten — Introduction: a web of brands — New branded world — The brand expands: how the logo grabbed center stage — Everything: the youth market and the marketing of cool — The branding of learning: ads in schools and universities — Patriarchy gets funky: the triumph of identity marketing — No choice: Brand bombing: franchises in the age of the superbrand — Mergers and synergy: the creation of commercial utopias — Corporate censorship: barricading the branded village — No jobs: The discarded factory: degraded production in the age of the superbrand — Threats and temps: from working for nothing to "free agent nation" — Breeding disloyalty: what goes around, comes around — No logo: Culture jamming: ads under attack — Reclaim the streets — Bad mood rising: the new anti-corporate activism — The brand boomerang: the tactics of brand-based campaigns — A tale of three logos: the swoosh, the shell and the arches — Local foreign policy: students and communities join the fray — Beyond the brand: the limits of brand-based politics — Consumerism versus citizenship: the fight for the global common — Two years on the street: moving through the symbols.
520 ## - SUMARIO, ETC.
Sumario, etc. In the last decade, No Logo has become an international phenomenon and a cultural manifesto for the critics of unfettered capitalism worldwide. As America faces a second economic depression, Klein's analysis of our corporate and branded world is as timely and powerful as ever.<br/><br/>Equal parts cultural analysis, political manifesto, mall-rat memoir, and journalistic exposé, No Logo is the first book to put the new resistance into pop-historical and clear economic perspective. Naomi Klein tells a story of rebellion and self-determination in the face of our new branded world.
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada International business enterprises
Subdivisión general Political aspects.
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada International business enterprises
Subdivisión general Public opinion.
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Brand name products
Subdivisión general Political aspects.
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Brand name products
Subdivisión general Public opinion.
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA)
Fuente del sistema de clasificación o colocación Clasificación de Library of Congress

No items available.

Powered by Koha