MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
04267cam a2200349 i 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
22096896 |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
campo de control |
20240319104108.0 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
210622s2022 enka b 001 0 eng |
010 ## - NÚMERO DE CONTROL DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de control de LC |
2021030871 |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9781398601345 |
Información calificativa |
(paperback) |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9781398601369 |
Información calificativa |
(hardback) |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
ISBN cancelado o inválido |
9781398601352 |
Información calificativa |
(ebook) |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro catalogador/agencia de origen |
DLC |
Lengua de catalogación |
eng |
Centro/agencia transcriptor |
DLC |
Normas de descripción |
rda |
Centro/agencia modificador |
DLC |
042 ## - CÃDIGO DE AUTENTICACIÃN |
Código de autenticación |
pcc |
050 00 - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de clasificación |
HF5415 |
Número de documento/Ítem |
.G465 2022 |
082 00 - NÚMERO DE LA CLASIFICACIÓN DECIMAL DEWEY |
Número de clasificación |
658.8 |
Número de edición |
23 |
084 ## - OTRO NÚMERO DE CLASIFICACIÓN |
Número de clasificación |
BUS043000 |
-- |
BUS043040 |
Fuente del número |
bisacsh |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
English |
100 1# - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Gil, Carlos, |
Término indicativo de función/relación |
author. |
245 14 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
The end of marketing |
Resto del título |
: humanizing your brand in the age of social media |
Mención de responsabilidad, etc. |
/ Carlos Gil. |
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN |
Mención de edición |
Second edition. |
264 #1 - PRODUCCIÓN, PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, FABRICACIÓN Y COPYRIGHT |
Producción, publicación, distribución, fabricación y copyright |
London ; |
-- |
New York, NY : |
Nombre del de productor, editor, distribuidor, fabricante |
Kogan Page, |
Fecha de producción, publicación, distribución, fabricación o copyright |
2022. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
ix, 276 pages : |
Otras características físicas |
illustrations ; |
Dimensiones |
22 cm |
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC. |
Nota de bibliografía, etc. |
Includes bibliographical references and index. |
505 0# - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
Machine generated contents note: Chapter - 00: Foreword; Chapter - 01: Marketing is dead; Chapter - 02: Stranded in a digital ocean; Chapter - 03: How to be savage AF - Like Randy; Chapter - 04: Don't be mad at Facebook; you just suck at marketing; Chapter - 05: Swipe right: sales & marketing is no different than finding your match on Tinder; Chapter - 06: Growth hacking your way to greatness; Chapter - 07: Marketing lessons from social media giants DJ Khaled and Kim Kardashian; Chapter - 08: Transforming your advocates into the faces of your brand; Chapter - 09: Judgement Day: the battle of AI versus humans; Chapter - 10: The power of personality and persuasion; Chapter - 11: Bringing it all together; Chapter - 12: 2030: the new frontier; Chapter - 13: Managing through crisis;. |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
"In today's fragmented and noisy digital ecosystem, more people appreciate the value of authentic marketing and an engaged community than the number of likes on a post or what their favorite brand has on sale. But, in a post-pandemic society, how can brands adapt to the new age of marketing without alienating their customers or clients and losing business? How can companies remain relevant in an era where a TikTok influencer has more impact than a billion-dollar corporation? The answer is to be human.The End of Marketing revolutionizes the way brands, agencies and marketers should approach marketing to reach today's consumers. Using lessons from celebrities including DJ Khaled, Kim Kardashian, Ja Rule and Kanye West, and organizations such as Marriott, Wendy's, Airbnb, Zoom and others, this book teaches you the framework to help you reclaim organic engagement, develop strategies for engaging customers and become a marketing savage.This fully updated second edition of The End of Marketing will teach you how to remain digitally relevant in a post-pandemic world where algorithms dominate, organic reach is dwindling and consumers don't want to be sold; they want to be engaged"-- |
Fuente proveedora |
Provided by publisher. |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
"In today's fragmented and noisy digital ecosystem, more people appreciate the value of authentic marketing and an engaged community than the number of likes on a post or what their favorite brand has on sale. But, in a post-pandemic society, how can brands adapt to the new age of marketing without alienating their customers or clients and losing business? How can companies remain relevant in an era where a TikTok influencer has more impact than a billion-dollar corporation? The answer is to be human.The End of Marketing revolutionizes the way brands, agencies and marketers should approach marketing to reach today's consumers. Using lessons from celebrities including DJ Khaled, Kim Kardashian, Ja Rule and Kanye West, and organizations such as Marriott, Wendy's, Airbnb, Zoom and others, this book teaches you the framework to help you reclaim organic engagement, develop strategies for engaging customers and become a marketing savage.This fully updated second edition of The End of Marketing will teach you how to remain digitally relevant in a post-pandemic world where algorithms dominate, organic reach is dwindling and consumers don't want to be sold; they want to be engaged"-- |
Fuente proveedora |
Provided by publisher. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Marketing. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Marketing |
Subdivisión general |
Technological innovations. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Internet marketing. |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación de Library of Congress |